دستور فوری صدر اعظم اتریش برای تشدید محدودیت ها

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، صدر اعظم اتریش در پیامی کتبی به ایالات این کشور با توجه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان شرایط کرونایی را جدی دانسته و خواهان تشدید هر چه سریع تر اقدامات برای مهار کرونا شد.

دستور فوری صدر اعظم اتریش برای تشدید محدودیت ها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه کرونن سایتونگ، با توجه به افزایش چشمگیر شمار مبتلایان جدید به کرونا در اتریش که اخیرا با 1335 مبتلای روزانه رکورد جدیدی را بدست آورده است، سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش روز پنج شنبه درخواست کتبی را به ایالات این کشور به منظور در پیش دریافت اقدامات لازم برای مهار کرونا ارسال کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کورتس تاکید نمود: ما در حال حاضر در بعضی شهرها و کشورهای اروپایی شاهد شیوع گسترده ویروس کرونا هستیم که لزوم در پیش دریافتن اقدامات شدیدتر برای مبارزه با آن را نشان می دهد.

صدر اعظم اتریش همچنین همچنین تاکید نمود که باید برای همه روشن گردد که شرایط جدی ست. نرخ مبتلایانی مشابه کشور همسایه ما در جمهوری چک اثرات فاجعه باری بر مشاغل و شرکت ها خواهد داشت و سیستم بهداشت و درمان را به مرزهای کمبود ظرفیت می رساند و به طور واقعی می تواند منجر به قرنطینه دومی گردد.

وی از مقامات ایالتی خواست هر چه سریع تر به صورت هدفمند تشدید اقدامات حمایتی در برابر این ویروس را در پیش گیرند.

کورتس همچنین از همه شهروندان خواست شرایط را جدی بگیرند و در تشدید این اقدامات و پایبندی به آن سهیم باشند.

وی توضیح داد که هفته های آینده در این باره تصمیم گیری خواهد شد که آیا می توان سرعت انتشار این ویروس را کاهش داد و آن را مهار کرد و یا اینکه این بیماری همه گیر باعث آسیب بیشتر حتی به سیستم بهداشت ، مشاغل و شرکت های کشور خواهد شد.

صدر اعظم اتریش بخصوص از ایالاتی که شرایط کرونایی وخیم تری دارند خواست که هر چه سریع تر تشدید محدودیت ها را در دستور کار قرار دهند.

در اتریش هم مانند دیگر کشورهای اروپایی اخیرا آمار مبتلایان به کرونا افزایش چشمگیری داشته و بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 60224 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و877 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 963

به "دستور فوری صدر اعظم اتریش برای تشدید محدودیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور فوری صدر اعظم اتریش برای تشدید محدودیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید