تور دهلی: باز شدن مرزهای هند به روی گردشگران

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مرزهای هند برای نخستین بار در بیش از یک سال گذشته به روی گردشگران باز خواهد شد.

تور دهلی: باز شدن مرزهای هند به روی گردشگران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

ایسنا: فرانس24، دولت هند بیان کرد پس از گذشت بیش از یک سال بسته بودن مرزهای این کشور به علت شیوع ویروس کرونا، مرزهای این کشور از 15 اکتبر به روی جهانگردان بازگشایی خواهد شد.

هند ویزای همه خارجی ها را در مارس 2020 زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد به حالت تعلیق درآورد و دولت هم قرنطینه با مقررات سختگیرانه وضع کرد.

اوایل امسال این کشور 1.3 میلیون نفری با موج شدید ابتلا به ویروس کرونا روبرو شد تا حدی که تعداد روزانه مبتلایان به ویروس کرونا به حدود 400,000 و تعداد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس به 4,000 مورد رسید.

اما در هفته های اخیر شیب ابتلا به کرونا بسیار کاهش یافته و تعداد مبتلایان نو روزانه به 20,000 نفر و تعداد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس به 300 مورد رسیده است.

بیش از 250 میلیون نفر در هند دوز دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند، با این حال این یعنی فقط 20 درصد از جمعیت این کشور واکسینه کامل شده اند و کارشناسان معتقدند هند با احتمال وقوع موج نوی از ابتلا به ویروس کرونا روبرو است.

اقتصاد هند هم در پی همه گیری کرونا خسارت شدیدی را متحمل شد. قرنطینه نخست ماه مارس سال گذشته در نوع خود فاجعه بار بود و یک شبه سبب بی کار شدن ده ها میلیون کارگر شد.

جهانگردی یکی از مهم ترین بخش های سومین اقتصاد بزرگ آسیا به تعداد می رود چراکه به گفته دولت در سال 2019، 10.93 میلیون جهانگرد از این کشور بازدید نموده اند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1521

به "تور دهلی: باز شدن مرزهای هند به روی گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: باز شدن مرزهای هند به روی گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید