تور دهلی: خط منظم کشتیرانی کانتینری چابهار با 2 بندر هند برقرار شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سرپرست معاونت امور بندری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خط منظم کانتینری بین بندر چابهار و بنادر غرب هندوستان (ناواشیوا و کاندلا) برقرار شد.

تور دهلی: خط منظم کشتیرانی کانتینری چابهار با 2 بندر هند برقرار شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی درباره برقراری خط منظم کانتینری بین بندر چابهار و بنادر غرب هندوستان، گفت: در راستای برنامه های دولت خدمتگزار در رونق مالی محور شرق و بعلاوه با هدف استفاده مطلوب از ظرفیت های عملیاتی بندر چابهار، برقراری خط منظم کانتینری بین بندر چابهار و بنادر غرب هندوستان (ناواشیوا و کاندلا) با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی مدنظر نهاده شد؛ بر این اساس، سرویس منظم خط کانتینری با برنامه زمانی تردد 10 تا 15 روزه از مبدا و مقصد بندر چابهار در راستا بنادر کشور هند به وسیله شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی انجام می گردد.

به گفته سرپرست معاونت امور بندری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان همکاری های لازم در ارائه مشوق های تعرفه ای در حقوق و عوارض و هزینه های ورود کشتی های کانتینری را به عمل خواهد آورد.

او می گوید: طبق برنامه زمانبندی، اولین سرویس کانتینری مورد نظر در تاریخ 27 بهمن ماه امسال وارد بندر شهید بهشتی خواهد شد.

او گفت: هم افزایی دستگاه های مرتبط و تسهیل فرآیند های ورود و خروج کالا می تواند در استمرار فعالیت این خط کشتیرانی تأثیر گذار باشد.

اسلامی اعلام نمود: پس از بهره برداری فاز نخست از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، عملکرد تخلیه و بارگیری به صورت مستمر رو به رشد است، به طوری که از ابتدای امسال عملکرد تخلیه و بارگیری در بندر چابهار از رشد 36 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده و بعلاوه تخلیه کالای اساسی نسبت به سال گذشته 62 درصد و صادرات غیر نفتی 180 درصد رشد داشته است.

جلیل اسلامی گفت: مجموع عملکرد بندر چابهار طی 10 ماه امسال به بیش از 3 میلیون 300 هزار تن انواع کالا می رسد که بندر شهید بهشتی هم به همین صورت نرم های رضایت بخش تخلیه و بارگیری داشته است که می توان به نُرم بارگیری روزانه 23 هزار و 500 تن کلینکر صادراتی در مهر ماه امسال اشاره نمود.

لازم به ذکر است پیش از این نیز سید محمد رضا احمدی زاده مدیرعامل کشتیرانی والفجر از شرکت های تابعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران 25 دی ماه امسال از برقراری خط منظم کانتینری این شرکت در راستا بندرعباس به بنادر ناواشیوا، کاندلا و جبل علی در امارات خبر داده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1706

به "تور دهلی: خط منظم کشتیرانی کانتینری چابهار با 2 بندر هند برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: خط منظم کشتیرانی کانتینری چابهار با 2 بندر هند برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید