خبرنگاران رونق بازار مسکن در کرمانشاه اولویت دارد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رونق بازار مسکن به عنوان محرک صنعت در استان اولویت دارد، گفت: پویایی اقتصاد مسکن به عنوان هدفی مهم در امسال پیگیری خواهد شد.

خبرنگاران رونق بازار مسکن در کرمانشاه اولویت دارد

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

راهنمایی حاتمی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه رازی به لزوم گسترش ارتباط با دانشگاه و مراکز علمی اشاره نمود و اظهارداشت: همواره از ارتباط با اساتید بهره مند شده ایم و انتظار داریم با توجه به فرآیندی بودن توسعه و نقش مهم دانش و خبرگی در تدوین برنامه، همکاری بیشتر و مطلوبی را نیز در آینده ببینیم.

وی اضافه نمود: نشست ها و گفت وگوهای منظم، ساختارمند و هدفمند سبب می گردد تحلیل ها وآینده نگری ها مبتنی بر دانش باشد و از اتخاذ تصمیم های همراه با آزمون و خطا جلوگیری گردد.

حاتمی، شاخص های مهم شرایط مالی استان را تشریح کرد و بیان داشت: براساس اسناد توسعه ای این شاخص ها روبه بهبود است و به طبع در جهت صحیح قرار گرفته ایم.

معاون مالی استاندار کرمانشاه گفت: این اقدامات توسعه ای در شرایط سخت و تنگناهای موجود شکل گرفته است به گونه ای که در 2 سال گذشته از رتبه تورمی اول به 27 رسیده ایم به لایه های سخت کنترل قیمت رسیده ایم و اعلام می کنیم که درصدد هستیم که جزء پنج استان ارزان کشور باشیم.

حاتمی، فرایند کاهشی نرخ بیکاری را در 2 سال گذشته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اضافه نمود: به طور متوسط هر سال سه درصد کاهش نرخ بیکاری داریم و این مهم با همدلی و همراهی همه مردم و مسوولین به دست آمده و دستاوردی ارزشمند برای استان است که اثرات و تاثیرات مثبت آن نیز تعیین می باشد.

معاون استاندار کرمانشاه یکی دیگر از اقدامات مناسب برای تسهیل و رونق فراوری در سال 98 را بهبود فضای کسب و کار و پیگیری مجدانه مسوولین استان برای برطرف مسائل فراوریکنندگان دانست و گفت: تسهیل و تسریع در انجام امور سرمایه گذاران بسیار پراهمیت است و امروزه شرایط به گونه ای است که مجوزهای فعالیت 14 روزه صادر می گردد.

وی از توجه به مدل های کسب و کارهای کوچک و متوسط و امکان حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای افزایش اشتغالزایی نام برد و گفت: فراوریگرایی زحمت و بنیه و هوشمندی می خواهد و برای خلق مزیت های جدید و ایجاد جذابیت های مناسب برای سرمایه گذاران اهتمام جدی داریم.

وی در سرانجام از جامعه دانشگاهی ارایه راهکارهایی برای کاهش فاصله دهک ها، حل مسائل اقشار آسیب پذیر و توسعه سرمایه گذاری را خواهان شد و گفت: با تدوین نظام داده های آماری به روز می توانیم در زمان مناسب تصمیم گیری مطلوبی در مدل های بومی داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 558

به "خبرنگاران رونق بازار مسکن در کرمانشاه اولویت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رونق بازار مسکن در کرمانشاه اولویت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید