خبرنگاران صندلی هشتم تور قاره ای دو و میدانی فرانسه به تفتیان رسید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران- خبرنگاران- ملی پوش دو و میدانی در رقابت های تور قاره ای سطح برنزی در صندلی هشتم نهاده شد.

خبرنگاران صندلی هشتم تور قاره ای دو و میدانی فرانسه به تفتیان رسید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روز آدینه خبرنگاران از فدراسیون دو و میدانی ، حسن تفتیان رکورددار دو 100 متر ایران در مسابقات تور قاره ای سطح برنزی مارسی فرانسه با ثبت زمان 10.62 ثانیه به عنوان هشتم دست یافت.

این ملی پوش دو و میدانی در دور مقدماتی این مسابقات با ثبت حد نصاب 10.70 ثانیه در گروه خود چهارم و راهی مرحله فینال شد.

تفتیان شهریور سال گذشته با راهنمایی اونتانون گای مربی فرانسوی خود در مسابقات دایموند لیگ پاریس حاضر شد و با ثبت زمان 10 ثانیه و سه صدم ثانیه سهمیه شرکت در بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

این ورزشکار چندی پیش به منظور برپایی اردوی کوتاه مدت راهی فرانسه شد تا خود را برای شرکت در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی دنیا که قرار بود در چین برگزار گردد، آماده کند.

اما به علت شیوع نوع جدید ویروس کرونا موسوم به کووید 19 در کشور میزبان و سرعت بالای انتقال آن به دیگران، مسوولان فدراسیون دنیای دو و میدانی این مسابقات را لغو و برگزاری آن را یک سال به تعویق انداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 856

به "خبرنگاران صندلی هشتم تور قاره ای دو و میدانی فرانسه به تفتیان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندلی هشتم تور قاره ای دو و میدانی فرانسه به تفتیان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید