رسمی، یورو 2020 یکسال به تعویق افتاد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یوفا اظهار داشت رقابت های یورو 2020 به مدت یکسال به تعویق افتاده است.

رسمی، یورو 2020 یکسال به تعویق افتاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در پی گسترش همه گیر ویروس کرونا که ابتدا از کشور چین شروع شد و اکنون تمامی کشورهای دنیا در مبارزه با آن درگیر هستند، تمامی رقابت های ورزشی همانند سایر امور به حالت تعلیق درآمده و در تعطیلی به سر می برند.

در حالیکه مسابقات فوتبالی برای مدتی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می شد در نهایت در هفته گذشته تمامی مسابقات ورزشی از جمله پنج لیگ معتبر اروپا، سری آ، لالیگا، بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس و لوشامپیونه، به حالت تعلیق درآمدند.

طی روزهای اخیر پیش از اینکه شایعات فراوانی برای تعطیلی یا تعویق رقابت های المپیک توکیو مطرح گردد قابل پیش بینی بود که کرونا بتواند رقابت های جام ملت های اروپا را هم تحت تاثیر قرار بدهد.

یوفا طی بیانیه ای رسمی اعلام نمود هیات رئیسه پس از مشورت با روسای فدراسیون های تخت نظارت خود به این تصمیم رسیده است که رقابت های یورو 2020 که قرار بود کمتر از 90 روز دیگر برگزار گردد برای یکسال به تعویق بیفتد.

یوفا دلیل این تصمیم را ارائه فرصت کافی به فدراسیون ها می داند تا بتوانند مسابقاتی که به تعویق افتاده را در این فصل به سرانجام برسانند. بدین ترتیب به نظر می رسد ادامه مسابقات در فصل تابستان برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 590

به "رسمی، یورو 2020 یکسال به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی، یورو 2020 یکسال به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید