تور ارزان روسیه: شرح روسیه درباره تعطیلی دوجانبه دفاتر دیپلماتیک با آمریکا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ایرنا نوشت: سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفت روسیه در پی تعطیلی دوجانبه دفاتر دیپلماتیک با آمریکا نیست زیرا چنین کانال های ارتباطی در شرایط کنونی مهم هستند.

تور ارزان روسیه: شرح روسیه درباره تعطیلی دوجانبه دفاتر دیپلماتیک با آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خبرگزاری تاس نوشت: این دیپلمات روس در تبادل نظر با برنامه 60 دقیقه شبکه تلویزیونی روسیا وان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما نمی خواهیم نمایندگی های دیپلماتیک تعطیل گردد. ما بر این باوریم که در شرایط فعلی چنین کانال های ارتباطی اهمیت دارند هرچند که توهم نداریم.

روسیه در واکنش به اقدا واشنگتن در تحریم مقامات روس و اخراج دیپلمات های این کشور، سفارت آمریکا را از استخدام نیروهای روس و شهفرایندان کشورهای ثالت منع کرد.

سفارت آمریکا سپس اظهار داشت که خدمات کنسولی را کاهش می دهد و در فرایند رسیدگی به تقاضاهای ویزا به جز سفرهای دیپلماتیک تجدید نظر می نماید.

از اول آگوست 2021 سفارت آمریکا در مسکو تنها با 120 کارمند فعالیت می نماید که پایین ترین تعداد پرسنل در پنج سال گذشته است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1741

به "تور ارزان روسیه: شرح روسیه درباره تعطیلی دوجانبه دفاتر دیپلماتیک با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: شرح روسیه درباره تعطیلی دوجانبه دفاتر دیپلماتیک با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید