کوشش برای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در شرایط شیوع کرونا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه بسترهای لازم را برای حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان به کار گرفته ایم، گفت: نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است.

کوشش برای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در شرایط شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران سردار محمدعلی نوری نژاد در پاسخ به این پرسش که همزمان با شروع موج چهارم شیوع ویروس کرونا در کشور، تمهیدات نیروی انتظامی برای صیانت از سلامت سبزپوشان ناجا چیست؟ اظهارکرد: نیروی انسانی راهبردی ترین سرمایه نیروی انتظامی است و برمبنای نیازسنجی های اجرا شده در شرایط فعلی، بسترهای لازم را برای حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه برای اجرای ماموریت های پلیس بسترهای امن و سالم را ایجاد نموده ایم، ادامه داد: ماموریت های نیروی انتظامی متنوع و گسترده است و علیرغم شیوع ویروس کرونا در کشور، نه تنها ماموریت های ذاتی و قانونی را تعطیل ننموده ایم بلکه با قوت و قدرت دوشادوش وزارت بهداشت به مقابله با شیوع این ویروس منحوس و قطع زنجیره انتقال بیماری اقدام نموده ایم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه بهداشتی - درمانی امام رضا (ع) در ناجا همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور خاطر نشان کرد: بر مبنای تاکید فرمانده ناجا در راستای صیانت از سلامت کارکنان، این قرارگاه با موضوع اتخاذ سازوکارهای لازم در جهت حفظ سلامت سبزپوشان ناجا شروع به کار نموده است و فرایند جلسات و برنامه های این قرارگاه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش بینی و صدور دستورالعمل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت کارکنان ادامه داد: ماموریت های نیروی انتظامی با رعایت پروتکل های بهداشتی - درمانی دنبال می گردد و در واگذاری اقلام و امکانات بهداشتی و درمانی به سبزپوشان ناجا محدودیتی نداریم.

نوری نژاد با اشاره به شروع موج چهارم شیوع ویروس کرونا ادامه داد: بر رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی در چنین شرایطی تاکید ویژه ای داریم و بر فرایند اجرایی شدن این دستورالعمل ها نظارت صورت می گیرد.

وی با اشاره به شعار ناجا همزمان با شیوع ویروس کرونا مبنی بر مالک دستان خود باشیم یادآور شد: ملاک عمل ما برای گزینش و انتخاب این شعار توجه فردی و جمعی به رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و نکات بهداشتی و درمانی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس نوری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود درباره اهتمام نیروی انتظامی بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح داد: نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است و در این میان در اعمال محدودیت ترددها، نظارت بر فعالیت اصناف و اماکن و سایر موضوعات تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1200

به "کوشش برای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در شرایط شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در شرایط شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید