تأکید بر نقش راهنمایان گردشگری در مبارزه با ایران هراسی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بیمه راهنمایان گردشگری برای حمایت بیش از پیش این قشر، در لایحه بودجه 1401 نهاده شد.

تأکید بر نقش راهنمایان گردشگری در مبارزه با ایران هراسی

راهنمایان گردشگری بخش مهمی از جامعه گردشگری را تشکیل می دهند و به عنوان سفرای فرهنگی مأموریت مهمی در روایت تاریخ و تمدن ایران اسلامی در جامعه بین الملل دارند.

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، با تأکید بر اهمیت نقش راهنمایان گردشگری، روبروه راهنمایان گردشگری با گردشگران خارجی را پیشانی این صنعت می داند که نشانگر بازخورد تمامی حلقه های این صنعت است. به گفته او، تمام حلقه های صنعت گردشگری بازخورد کار خود را زمانی دریافت می نمایند که راهنمایان گردشگری به عنوان مفسران و مبلغان صنعت گردشگری با گردشگران روبرو شوند.

بیمه راهنمایان گردشگری در لایحه بودجه 1401

گنجاندن بیمه راهنمایان گردشگری در لایحه بودجه 1401 و پیشنهاد به ستاد خدمات سفر استان ها مبنی بر استفاده از راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران سلامت در نوروز 1401 از جمله اقدامات اجرا شده ای بود که معاون گردشگری کشور انجام داد. او ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت راهنمایان همان طور که در رویداد اکسپو استفاده شد، بعد از این هم استفاده گردد و این قشر موثر گردشگری بیش از پیش حمایت شوند.

نقش راهنمایان گردشگری در مبارزه با ایران هراسی

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم درباره راهنمایان گردشگری بیان نمود که بخش مهمی از جامعه گردشگری را راهنمایان گردشگری تشکیل می دهند. راهنمایان گردشگری به عنوان سفرای فرهنگی ماموریت مهمی در روایت تاریخ و تمدن ایران اسلامی و مبارزه با ایران هراسی در جامعه بین الملل دارند.

او راهنمایان گردشگری را یکی از حلقه های ارتباط بین کشور ها که دارای ماموریت مهمی در بعد ملی هستند، عنوان و بیان نمود با وجود کارنامه خوب، راهی دراز و مهم را پیش رو داریم. ایران اسلامی کشور بزرگی است و امروز در جهان جایگاه برجسته ای نسبت به گذشته دارد.

ایران هراسی امروز در دستور کار همه شبکه های استکباری قرار گرفته است، بنابراین هر چه که روایتگران و راهنمایان گردشگری از تاریخ کشور برای گردشگران خارجی مطرح نمایند به وظیفه بزرگ ملی خود عمل نموده اند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به رونق گردشگری پس از صدور ویزا بعد از 20 ماه توقف به علت شیوع کرونا، اشاره نمود و بیان نمود که در بخش های مختلف گردشگری ظرفیت های متنوعی را تقویت نموده ایم، به طور حتم در کنار این ظرفیت ها روایتگری و هدایت گردشگران نقش محوری دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1763

به "تأکید بر نقش راهنمایان گردشگری در مبارزه با ایران هراسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید بر نقش راهنمایان گردشگری در مبارزه با ایران هراسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید