تقویت سیستم ایمنی بدن در این روزها با یک نوشیدنی ساده

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بهداشت نیوز/ معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه شیر در تقویت سستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد، گفت: تعداد زیادی کارخانه فرآورده های لبنی در استان فعالیت دارند و قادر به تامین این ماده حیاتی هستند.

تقویت سیستم ایمنی بدن در این روزها با یک نوشیدنی ساده

عبدالامیر نیرومند معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: شیر یک غذای کامل و حاوی 18 ماده از 22 ماده ضروری برای بدن انسان است و مصرف آن به میزان کافی باعث تضمین سلامتی بدن می گردد، چراکه شیر در مقایسه با سایر غذا ها در رژیم غذایی روزمره، در هر کالری مقدار بیشتری کلسیم، منیزیوم، فسفر، پتاسیم، زینک و پروتئین دارد.

او اضافه نمود: شیر همچنین حاوی آهن، سلنیوم، ویتامین B 6، ویتامین E، ویتامین K، ریبوفلاوین یا همان ویتامین B2، تیامین یا همان ویتامین B 1 و همچنین نیاسین است.

نیرومند با بیان اینکه یکی از از راه های کاملا شناخته شده تقویت سیستم ایمنی بدن، مصرف شیر های پاستوریزه و استریلیزه بسته بندی شده است، گفت: در سطح تمام مراکز علمی معتبر دنیا، مصرف شیر سالم به عنوان یک راه حل مهم تقویت کننده بدن محسوب می گردد، لذا در هیچ زمان نباید مصرف روزانه شیر و فرآورده های لبنی را فراموش کنیم.

معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان توضیح داد: باتوجه به شرایط اقلیمی استان خوزستان و شرایط مناسب برای دامپروری، کارنجات متعدد فراوری فرآورده های لبنی در استان فعالیت دارند که فراوری محصولات در این کارخانه ها به صورت کاملا کنترل شده، با کیفیت مناسب و در بسته بندی های بهداشتی که امکان ورود هرگونه آلودگی و ویروس در آن ها غیرممکن است، قادر به تامین احتیاج مردم خوزستان هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 612

به "تقویت سیستم ایمنی بدن در این روزها با یک نوشیدنی ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت سیستم ایمنی بدن در این روزها با یک نوشیدنی ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید