تشدید نظارت ها بر شعب اخذ رای همزمان با تاریکی هوا، درخواست تمدید دو ساعته اخذ رای

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/گیلان رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: با توجه به اینکه در شب امکان دارد افراد سودجو مبادرت به خرید و فروش آرا داشته باشندبه عواملی انتظامی و امنیتی اعلام شده نظارت ها تشدید گردد تا انتخابات سالم و پر شکوهی داشته باشیم.

تشدید نظارت ها بر شعب اخذ رای همزمان با تاریکی هوا، درخواست تمدید دو ساعته اخذ رای

محمود قاسم نژاد دقایقی قبل با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد مرکزی انتخابات استان گیلان، ضمن قدردانی از کوشش عوامل اجرایی انتخابات در سطح شعب و ستاد، اظهار کرد: با توجه به گزارش سامانه جامع انتخابات حضور مردم گیلان در زمان عصر بیشتر از صبح است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان اضافه نمود: تجربه برگزاری انتخابات در استان نشان می دهد مردم گیلان همیشه در زمان عصر حضور بیشتری در پای صندوق های رای دارند که با توجه به تاریکی هوا تقاضا داریم مردم هر چه زودتر پای صندوق های اخذ رای حضور یابند.

وی گفت: با توجه به اینکه طبق قانون مدت زمان برگزاری انتخابات 10 ساعت پیش بینی شده و لذا دقایقی تا انتها 10 ساعت اول انتخابات نمانده، طی درخواستی که استاندار گیلان از وزیر کشور مبنی بر تقاضای دو ساعت تمدید در کلیه شعب استان داشتند، چنانچه این درخواست تایید گردد به اطلاع عموم مردم وعوامل اجرایی خواهد رسید.

قاسم نژاد توضیح داد: با توجه به اینکه در شب امکان دارد افراد سودجو مبادرت به خرید و فروش آرا داشته باشند به عواملی انتظامی و امنیتی اعلام شده نظارت ها تشدید گردد تا انتخابات سالم و پر شکوهی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 509

به "تشدید نظارت ها بر شعب اخذ رای همزمان با تاریکی هوا، درخواست تمدید دو ساعته اخذ رای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت ها بر شعب اخذ رای همزمان با تاریکی هوا، درخواست تمدید دو ساعته اخذ رای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید