تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب پکن معین شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، مسئولان چینی اعلام کردند نمایشگاه بین المللی شهر پکن سال جاری اواسط ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. نمایشگاه بین المللی کتاب پکن (BIBF) که قرار بود 25 تا 29 ماه آگوست برگزار گردد، در آخرین دقایق با نظر مسئولان چینی و به خاطر موج شدید شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد. نمایشگاه کتاب پکن قرار بود به صورت تلفیقی برگزار گردد؛ ولی برگزارکنندگان آن معتقدند نسخه فیزیکی می تواند جان افراد را به خطر اندازد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب پکن معین شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کمیته برگزارکننده نمایشگاه کتاب پکن اعلام نموده بود که بیست وهشتمین دوره این نمایشگاه با تاخیر در ماه های آینده برگزار خواهد شد؛ ولی این کمیته تاریخ دقیقی ارائه ننموده بود.

طبق خبر اعلام شده، قرار است این نمایشگاه در پنج روز از تاریخ 14 سپتامبر در شهر پکن برگزار گردد که گفته می گردد بیش از 2200 ناشر از چین و کشورهای دیگر در آن شرکت دارند. به گفته لینگ لین، مدیر نمایشگاه قرار است رویداد سال جاری در دو نسخه فیزیکی و مجازی باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1479

به "تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب پکن معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب پکن معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید