بودجه 92 در مرحله تایپ و چاپ است، دولت بودجه دو دوازدهم را هم ارائه دهد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران : عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق اعلام دولت، آنالیز بودجه سال 92 به اتمام رسیده است و بودجه هم اکنون در مرحله تایپ و چاپ است.

بودجه 92 در مرحله تایپ و چاپ است، دولت بودجه دو دوازدهم را هم ارائه دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

غلامرضا اسدالهی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، گفت: طبق اعلام دولت، آنالیز بودجه سال 92 به اتمام رسیده است و بودجه هم اکنون در مرحله تایپ و چاپ است.

وی ادامه داد: تنها اطلاعی که از زمان ارائه بودجه داریم، این است که بودجه هفته اول اسفند به مجلس می آید. اما در مورد روز دقیق آن هنوز مطلبی از دولت به دست ما نرسیده است.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه همچنین تاکید نمود: ضروری است دولت همراه بودجه 92، لایحه بودجه دو دوازدهم نیز به مجلس ارائه دهد. چراکه فرصتی برای آنالیز و تصویب بودجه 92 تا انتها امسال نیست و مطمئنا آنالیز بودجه به ابتدای سال آینده موکول می گردد. لذا دولت باید بودجه دو دوازدهم نیز به مجلس ارائه کند.

اسدالهی با اشاره به قیمت نفت و دلار در بودجه سال آینده گفت: هنوز رقم قطعی نفت و دلار اعلام نشده است. البته با توجه به قیمت نفت که زیر 100 دلار اعلام شده است، بعضی قیمت دلار را حدود 2700 پیش بینی می نمایند. اما تا بودجه به مجلس نیاید، رقم دقیق نفت و دلار معین نیست.

این نماینده مجلس نهم اضافه نمود: پس از ارائه بودجه از سوی دولت، کمیسیون تلفیق متشکل از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و دو نفر از هریک از کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل خواهد شد.

همچنین محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت که دولت هنوز زمان قطعی ارائه بودجه به مجلس را اطلاع نداده است. البته طبق آیین نامه نیازی به اطلاع قبلی نیست و هر زمان که دولت بخواهد بودجه را ارائه کند، می تواند همان روز به هیئت رئیسه مجلس اطلاع دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 444

به "بودجه 92 در مرحله تایپ و چاپ است، دولت بودجه دو دوازدهم را هم ارائه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 92 در مرحله تایپ و چاپ است، دولت بودجه دو دوازدهم را هم ارائه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید