برگزاری لیگ خروجی فنی ندارد ، نکته مثبت برگزاری لیگ تکواندو

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه نمود: تصور ما بر این بود که با وجود کرونا تیم ها از لیگ برتر تکواندو استقبال نکنند، ولی در روز قرعه کشی شاهد حضور تیم های خوبی در این دوره بودیم. در واقع هر 10 تیم با پشتوانه حامی اقتصادی پای به آوردگاه لیگ گذاشته اند و این یک نکته مثبت برای تکواندو است.

برگزاری لیگ خروجی فنی ندارد ، نکته مثبت برگزاری لیگ تکواندو

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که به لحاظ فنی نمی توان نظر کارشناسی داد و با توجه به آنکه تعداد بازی ها اندک است و فرصتی هم برای تمرین مسائل فنی در باشگاه نیست، بعید می دانم خروجی آن چنانی از لیگ ببینیم. در واقع لیگ 99 یک هندوانه دربسته است و پیش بینی برای تعیین قهرمان آن سخت است.

ایمانزاده اضافه نمود: در چنین شرایطی هم می توان نکات مثبت از برگزاری لیگ را انتظار داشته باشیم. اول آنکه در شرایط سخت جامعه که در 9 ماه گذشته ورزش در جامعه تعطیل بوده، باشگاه ها فعالیتی ندارند. فدراسیون ها و هیأت ها برنامه ندارند. برگزاری لیگ می تواند شمعی باشد در تاریکی و انگیزه ای برای ورزشکاران از یک سو و راه اندازی آموزش از سوی دیگر. کرونا نزدیک به یک میلیون شغل در ورزش را از بین برده است و خیلی از افراد درآمد خود را از دست داده اند.

سرمربی دانشگاه آزاد ادامه داد: دوم آنکه قطع به یقین باشگاه که می آید در این شرایط سرمایه گذاری می نماید، نوعی حمایت از ورزش و ورزشکار است. این درست که پول زیادی در تکواندو نیست ولی بازهم یک یاری است و می تواند تأثیرگذار باشد و امیدوارم این بیماری هر چه زودتر از بین برود و برگردیم به روزهای خوب که شاهد رقابت های شیرین و جذاب با سطح فنی بالا و البته حضور تماشاگران باشیم.

وی در سرانجام گفت: با توجه به شرایط ورزش در کشور بخصوص تکواندو قرار بر برگزاری لیگ با سبک وسیاقی متفاوت نسبت به سالهای گذشته شد و 10 تیم شرکت نماینده در دو گروه 5 تیمی و در مدت زمان دو روز به رقابت بپردازند. طبق تصمیمی که در جلسه فوق اتخاذ شد، تیم ها یکبار در بازی های گروهی شرکت می نمایند و بعد از تعیین شدن چهار تیم صعود نماینده به نیمه نهایی برای تعیین تیم های برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1100

به "برگزاری لیگ خروجی فنی ندارد ، نکته مثبت برگزاری لیگ تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ خروجی فنی ندارد ، نکته مثبت برگزاری لیگ تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید