برپایی اردوی تیم ملی عراق در انتظار موافقت ستاد کرونا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال عراق اعلام نمود که کاتانیچ در انتظار موافقت دولت و ستاد مبارزه با کرونا به منظور شروع تمرینات تیم ملی است.

برپایی اردوی تیم ملی عراق در انتظار موافقت ستاد کرونا

به گزارش خبرنگاران، رحیم حمید گفت: من در تماس مستمر با کاتانیچ سرمربی تیم ملی هستم و ما منتظریم تا ستاد بحران مقابله با کرونا با شروع تمرینات تیم موافقت کند.

براین اساس فهرست 34 بازیکن تیم ملی عراق جهت حضور در اردوی آماده سازی اعلام شده و در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا تمرینات این تیم شروع خواهد شد.

رحیم حمید افزود: با کلیه بازیکنان و نفرات دعوت شده در تماس هستیم. منتظریم تا ستاد مقابله با کرونا مجوز لازم را صادر کند و اجازه تجمع بازیکنان در تمرینات گروهی تیم ملی صادر گردد، البته ممکن است با توجه به افزایش تعداد ابتلا به بیماری خصوصا در بغداد به زمان بیشتری برای شروع تمرینات گروهی احتیاج باشد. در همین حالت برنامه تمرینات انفرادی بازیکنان را همچنان دنبال می کنیم تا شرایط برای شروع تمرینات گروهی فراهم گردد. در نخستین تمرین آزمون های آمادگی جسمانی انجام می گردد تا در جریان آخرین شرایط بازیکنان قرار بگیریم.

تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی و در گروه سوم با 11 امتیاز صدرنشین است و رقیب اصلی ایران در راه صعود از این مرحله به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 756

به "برپایی اردوی تیم ملی عراق در انتظار موافقت ستاد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی اردوی تیم ملی عراق در انتظار موافقت ستاد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید