اپل سیستم شارژ بی سیم نوآورانه را توسعه می دهد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ اطلاعات جالبی درباره فناوری شارژ بی سیم این شرکت در گزارشی منتشر نموده است. به نظر می رسد اپل مشغول توسعه روشی است تا شارژرها بیش از یک دستگاه را شارژ نمایند. در حال حاضر این برند شارژرهای بی سیم Mag Safe Duo را می فروشد که آیفون و اپل واچ/ ‬ایرپاد را همزمان شارژ می نماید.

اپل سیستم شارژ بی سیم نوآورانه را توسعه می دهد

اما به نوشته گرومن فراوری نماینده آیفون مشغول توسعه طرح جایگزین ایرپاور (AirPower) است که در سال 2019 میلادی لغو شد. به گفته او اپل مشغول آنالیز توسعه فناوری شارژ بی سیم در مسافت کوتاه و بلند است که کمی پیشرفته تر از سیستم های القایی فعلی است.

این خبرنگار معتقد است اپل مشغول آنالیز طرحی برای آینده است که در آن دستگاه های اپل یکدیگر را شارژ می نمایند. به عنوان مثال یک آی پد می تواند آیفون را شارژ کند. در مرحله بعد آیفون ایر پاد یا اپل واچ را شارژ می نماید.

از سوی دیگر باید در نظر داشت اتحادیه اروپا میخواهد زباله های الکترونیک را کاهش دهد و به همین خاطر به اپل فشار می آورد تا استانداردهای جهانی صنعت را تأیید و پیروی کند. به همین علت ممکن است به زودی پورت های لایتنینگ با یو اس بی سی جایگزین شوند. ممکن است شرکت آمریکایی برای اجتناب از این امر دستگاه هایی عرضه کند که فقط به طور بی سیم شارژ می شوند.

به عبارت دیگر احتمالاً در آینده آیفون های بدون پورت در خرده فروشی ها عرضه می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1623

به "اپل سیستم شارژ بی سیم نوآورانه را توسعه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل سیستم شارژ بی سیم نوآورانه را توسعه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید