استقلال 10 نفره هم نباخت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران (پانا) - ملاقات تیم های استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران در استادیوم آزادی با تساوی بدون گل به انتها رسید.

استقلال 10 نفره هم نباخت

به گزارش ایرنا، تیم های استقلال و پیکان از ساعت 20:45 دقیقه امشب سه شنبه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را سید رضا مهدوی با یاری های امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی بر عهده داشتند.

استقلال اولین مسابقه خود را در سال نو در حالی برگزار می کرد که پرسپولیس نزدیک ترین رقیب آبی پوشان در بازی مقابل طرفدار متوقف شد تا شاگردان مجیدی این شانس را داشته باشند با غلبه مقابل خودروسازان تهرانی شانس هایشان را برای قهرمانی لیگ بیست ویکم افزایش دهند.

استقلال که در این فصل دو بار در لیگ برتر و جام حذفی پیروز به شکست پیکان شده است در پی ثبت سومین پیروزی بود.

از طرف دیگر پیکان تیم جوان و سخت کوشی است که در پنج بازی اخیر خود پیروز به پیروزی نشده است اما در پی سنت شکنی مقابل استقلال بود.

در دقیقه 10، پاس بلند مدافعان استقلال به امیر حسین حسین زاده رسید و این بازیکن توپ را به آماونوف سپرد اما شوت بازیکن ازبکستانی استقلال با اختلاف کمی به خارج رفت.

در دقیقه 14، شوت سنگین ایمان ثابتی با واکنش عالی سیدحسین حسینی به کرنر رفت تا دروازه آبی پوشان بسته بماند.

در دقیقه 19، پیکان دو بار تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت، شوت عادل رغلامی با واکنش سید حسین حسینی برگشت داده شد و در ادامه توپ دوباره به وی رسید تا این بار با پاس عالی محمد قاسمی نژاد را در موقعیت مطلوب قرار دهد اما ضربه این بازیکن داخل چهارچوب نبود تا فرهاد مجیدی نفس راحت بکشد.

دقیقه 32، استقلال فزونین موقعیت را برای گلزنی در نیمه نخست به دست آورد. حرکت تکنیکی و شوت فوق العاده جعفر سلمانی با واکنش خوب دروازه بان پیکان همراه شد تا آه از نهاد تماشاگران حاضر در استادیوم بلند گردد.

در دقیقه 41 رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

دقیقه 49: آمانوف که در پشت محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شده بود به سمت دروازه ناصری شوت زد اما این ضربه با فاصله کم به خارج رفت.

دقیقه 52: حرکت ترکیبی استقلال باعث شد تا حسین زاده با پاس رو به عقب آمانوف را صاحب موقعیت کند اما سنگربان پیکان شوت بازیکن ازبکستانی آبی پوشان را مهار کرد.

دقیقبه 62: سید حسین حسینی باز هم دروازه استقلال را بسته نگه داشت، پیکان که با یک بازیکن بیشتر به بازی ادامه می داد دو بار صاحب موقعیت شد اما سنگربان با تجربه استقلال دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

دقیقه 69: سبحان خاقانی بازیکن تازه وارد استقلال شوت خطرناکمی را زد اما ضربه او با اختلاف بسیار ناچیزی به خارج رفت.

دقیقه 76:اشتباهات بازیکن خط دفاعی استقلال باعث شد تا محمد جواد آزاده به راحتی با سید حسین حسینی تک به تک شده و از عبور کند اما در ادامه و با تنگ شدن زاویه او شوتی را به سمت دروازه استقلال زد که پس از برخورد با نوک انگشتان حسینی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 84: شوت ارسلان مطهری با اختلاف زیادی به خارج رفت، مهاجم استقلال که در جام حذفی گل فزونی آبی پشان را به ثمر رسانده بود انگیزه زیادی نداشت.

دقیقه 88: سید حسین حسینی ستاره استقلال در این بازی بود، پیکان در ضد حمله صاحب توپ شد و مجتبی حقدوست فرصت مناسبی را برای گلزنی پیدا کرد اما دروازه بان آبی پوشان با پا دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف(امیرعلی صادقی)، امیرحسین حسین زاده(سبحان خاقانی)، کوین یامگا(ارسلان مطهری)، رودی ژستد

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، امیر حسین رنگرز جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، علی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی(محمدحسین فلاح)، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست، ابراهیم صالحی(پیمان رنجبری)

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1748

به "استقلال 10 نفره هم نباخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 10 نفره هم نباخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید