ارزش سهام عدالت نصف شاخص کل بورس افزایش یافت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام هفته گذشته را با رشدی 4.1 درصدی به انتها رساند و شاخص کل بورس هم وارد کانال یک میلیون و 456 هزار واحدی شد. در این هفته اتفاقات مهمی در بازار رخ داد که تاثیرگذارترین آنها شاید بازگشایی دو نماد شستا و فارس و بعلاوه افزایش نرخ خودرو بود.

ارزش سهام عدالت نصف شاخص کل بورس افزایش یافت

با توجه به عملکرد خوب بورس در هفته گذشته، ارزش سهام عدالت هم در این هفته دستخوش تغییراتی شد. بر اساس محاسبات اجرا شده، ارزش سهام عدال 532 هزار تومانی در خاتمه هفته با رسیدن به 13 میلیون و 320 هزار تومان، نسبت به هفته گذشته حدود 300 هزارتومان بیشتر شد. این در حالی بود که از نظر درصد رشد، افزایش ارزش سبد سهام عدالت تنها دو درصد بود.

با این حساب ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت به حدود 8 میلیون تومان رسید. ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی هم در خاتمه هفته سوم آبان ماه به 24.5 میلیون تومان رسیده که 60 درصد آن معادل 14 میلیون و 700 هزار تومان می گردد.

این رشد در حالی به ثبت رسیده که چندی پیش رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس گفته بود: اگر نظر وزارت اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام گردد؛ ظرف دو هفته می توان طرح سهام عدالت را در صحن مجلس به تصویب رساند و بعد از آن تأیید شورای نگهبان گرفته گردد و به راحتی می توان ظرف یکی دو ماه آینده این طرح را نهایی کرد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1586

به "ارزش سهام عدالت نصف شاخص کل بورس افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش سهام عدالت نصف شاخص کل بورس افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید