5 ترند برتر 2022 برای دکوراسیون مجذوب کننده و تابستانی خانه

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یکی از جنبه های زیبای علم باستانی و کهن آیورودا، همه سو بودن آن با روندهای طبیعی و فصل ها است. علم پزشکی باستانی معتقد است که ما کاملا با محیط اطراف خود در ارتباط هستیم. همان طور که فصل ها تغییر می نمایند ما هم همیشه در حال تغییر هستم. پس باید برای به دست آوردن تعادل و سرزندگی همیشه هماهنگ با فصل ها در حال تغییر باشیم. تغییر رژیم غذایی و عادت ها می توانند به ما در این جهت یاری نمایند. البته می توانیم این تغییرات را به تمام جنبه های زندگی و حتی دکوراسیون هم مرتبط کنیم. وقتی هوا گرم تر و روزها طولانی تر می گردد، باید دکوراسیون تابستانی را به فضای داخلی اضافه نموده و آن را خنک تر کنیم؛ استفاده از پارچه های کتان، رنگ های روشن و وسایلی که از طبیعت الهام گرفته اند می تواند به خنک تر شدن فضای خانه یاری کند.

5 ترند برتر 2022 برای دکوراسیون مجذوب کننده و تابستانی خانه

در این مطلب از خبرنگاران مگ می خواهیم 5 ترند دکوراسیون تابستانی 2022 که با هر بودجه ای قابل اجرا است را به شما آموزش دهیم.

ترند شماره 1: جزئیاتی با رنگ های تازه و شکل های غیرمنتظره

رنگ های تازه همواره ترند هستند. جولیا میلر، مالک و طراح اصلی YOND Interiors، می گوید: روش استفاده شما از رنگ ها می تواند یک دکوراسیون تابستانی 2022 پیروز را ایجاد کند. پیش بینی رنگ های ترند برای تابستان سال جاری رنگ های تازه و هیجانی به شکل تزئینات و کابینت ها است. از رنگ ها می توان به شکل های مختلفی استفاده کرد. این تابستان همان تابستانی است که می توانید روش های جدیدی برای اضافه کردن رنگ به خانه بهره ببرید. نیازی نیست که هر دیوار را یک رنگ کنید، فقط کافی است که از یک پالت رنگی مناسب برای دکوراسیون بهره ببرید. تغییر رنگ روکش کوسن ها، استفاده از پرده ها با رنگ های شاد و بعلاوه تغییر رنگ در کابینت ها با یاری روکش های برچسبی می تواند این تغییر را برای شما ایجاد کند.

ترند شماره 2: استفاده از طبیعت

برگ های سبز در سال 2022 بیشتر از هر زمان دیگری در دکوراسیون خود را نشان دادند و این موضوع تا انتها سال ادامه دارد. تمایل به استفاده از عناصر طبیعی در خانه از طرف چند متخصص داخلی به بازار دکوراسیون داخلی راه پیدا کرد. برای استفاده از طبیعت در اجرای دکوراسیون تابستان 2022 می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

  • تعداد زیادی گل و گیاه در خانه قرار دهید
  • تراس یا حیاط را پر از گیاهان مختلف کنید تا چشم انداز پنجره تان فضای سبز و تازه باشد

گیاهان همواره به هر فضایی نشاط می بخشند، فرقی ندارد گلدان را در آشپزخانه قرار می دهید یا حمام یا اتاق نشیمن، گیاهان می توانند در دلپذیری محیط معجزه نمایند. تنها نکته ای که در هنگام خرید گلدان باید به آن دقت کنید مناسب بودن گیاه برای حضور در خانه در فصل تابستان و روش نگهداری آن است.

ترند شماره 3: دکوراسیون منطقه ها استوایی

اندی مورس، طراح داخلی، دکوراسیون منطقه ها استوایی را برای دکوراسیون تابستانی 2022 پیشنهاد می دهد. او می گوید: اجرای این دکوراسیون اصلا سخت نیست و در یک روز تعطیل می توانید خیلی سریع آن را اجرا کنید. با ترکیب رنگ های شاد روشن مثل زرد یا سبز در خانه فضا را تابستانی کنید. روکش بالش های مبل، گلدان ها و چند فرش رنگی می تواند آغاز خوبی برای تغییر دکور باشد. اگر می خواهید کمی بیشتر فضا را تابستانی کنید، می توانید به سراغ کاغذ دیواری یا چاپ طرح روی دیوار بروید. برای این کار طرح هایی از درخت های استوایی، آناناس و برگ های بزرگ مناسب هستند. این ترند فضای خانه را شاد و دوست داشتنی می نماید.

ترند شماره 4: ترکیب فضای بیرون و داخل خانه

وقتی دما رو به افزایش است یعنی وقت آن رسیده که ساعاتی از روز را در فضای باز بگذرانیم. آندره رادمن، طراح داخلی، معتقد است با رسیدن تابستان می توان فضای بیرون و داخل خانه را به هم پیوند داد و به راحتی از آن استفاده کرد. استفاده از فرش و مبلمان در حیاط یا تراس و ایجاد فضایی برای صرف غذا یا دور هم نشستن اعضای خانواده از کارهایی است که برای اجرای این دکوراسیون باید انجام دهید. اگر تراس یا حیاط ندارید و در آپارتمان زندگی می کنید می توانید محیطی شبیه به تراس را در خانه ایجاد کنید. یک فرش حصیری در اتاق نشیمن پهن کنید، چند بالش در اطراف آن قرار دهید و چند گلدان سبز به فضا اضافه کنید.

ترند شماره 5: سبز و تازه باشید

یکی از محبوب ترین ترندهای دکوراسیون تابستان 2022 در ارتباط با استفاده از عناصر طبیعی است. امی وکس، کارشناس رنگ، می گوید: رنگ سبز، مخصوصا سبز خاکی و کمرنگ، الهام بخش اصلی طراحان داخلی در سال 2022 است. رنگ سبز حس طراوت، تازگی و طبیعی بودن را در خانه به جریان می اندزد. این حس طراوت و آرامش یک احساس ایدئال برای روزهای گرم تابستانی است و یاری می نماید کمتر احساس گرما کنیم. او معتقد است سبز خاکی کاملا خنثی است و می تواند با هر پالت رنگی ترکیب گردد. اگر دوست دارید فضا را کاملا به سمت رنگ سبز ببرید می توانید از ترکیب رنگ های سبز چمنی، سبز لجنی و سبز زیتونی بهره ببرید.

مرور کلی

تابستان نزدیک است و طبق معمول هر سال به فکر خنک کردن خانه هستیم. یکی از راه های خنک تر کردن فضای خانه استفاده از رنگ ها و دکوراسیونی با حال و هوای خنک است. طب آیورودا همواره انسان را به سمت هماهنگی با طبیعت تشویق نموده است و حالا وقت آن است که از توصیه های افراد کهن استفاده کنیم. استفاده از عناصر طبیعی مثل حصیر، گلدان های سبز یا رنگ هایی مثل رنگ زرد که ما را یاد خورشید می اندازد، می تواند فضای خانه را به فضای بیرون نزدیک نموده و احساس سبکی و خنکی به ما بدهد.

منبع: camillestyles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1790

به "5 ترند برتر 2022 برای دکوراسیون مجذوب کننده و تابستانی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ترند برتر 2022 برای دکوراسیون مجذوب کننده و تابستانی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید