20 هزار و 151 داوطلب کنکور سراسری در قزوین به رقابت می پردازند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، نماینده سازمان سنجش در استان قزوین گفت: 20 هزار و 151 دانش آموز قزوینی در آزمون سراسری 1400 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به رقابت می پردازند.

20 هزار و 151 داوطلب کنکور سراسری در قزوین به رقابت می پردازند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد مولوی، نماینده سازمان سنجش در استان قزوین گفت:20 هزار و 151 دانش آموز قزوینی در آزمون سراسری 1400 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به رقابت می پردازند.

مولوی عنوان نمود: از این تعداد 12 هزار و 261 نفر خانم و هفت هزار و 890 نفر مرد هستند که به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی گفت: داوطلبان کنکور سال 1400 در پنج گروه آموزشی در 12 شهرستان از امروز به مدت چهار روز با هم به رقابت می پردازند.

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین با اشاره به شیوه نامه برگزاری آزمون سراسری در شرایط کرونا توضیح داد: همه داوطلبان تا قبل از ورود به حوزه امتحانی باید فرم خود اظهاری کرونا را تکمیل نمایند و در حوزه امتحانی تحویل دهند.

وی بیان نمود: داوطلبان قبل از ورود به حوزه امتحانی تب سنجی می شوند و وسایل ضدعفونی نماینده در اختیار آن ها قرار می گیرد؛ بعلاوه فاصله جایگاه داوطلبان برای رعایت بیشتر موارد بهداشتی یک متر و 80 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

مولوی اضافه نمود: حوزه های امتحانی هم قبل و بعد از آزمون ضدعفونی می شوند و جای هیچ گونه نگرانی برای شیوع کرونا در این حوزه ها وجود ندارد.

کنکور سال جاری به مدت چهار روز و در 10 حوزه امتحانی در سطح استان قزوین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1434

به "20 هزار و 151 داوطلب کنکور سراسری در قزوین به رقابت می پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هزار و 151 داوطلب کنکور سراسری در قزوین به رقابت می پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید