20 شرکت حاضر در نمایشگاه تجهیزات ایران ساخت محصولات خود را به جهان صادر می نمایند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، با حمایت معاونت علمی 20 شرکت حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، پیروز شدند محصولات خود را در حوزه هایی مانند تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی صادر نمایند.

20 شرکت حاضر در نمایشگاه تجهیزات ایران ساخت محصولات خود را به جهان صادر می نمایند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسعود حافظی معاون دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، اظهار کرد: به عنوان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه صادرات، زیرساخت ارائه خدمات در بخش صادرات را به شرکت های دانش بنیان و فناور علاقه مند عرضه می کنیم.

این کارگزار صادراتی در ادامه اضافه نمود: حداقل 20 شرکت فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و مواد ساخت، در دو سال اخیر با یاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیروز شدند تا محصولات خود را به کشور های مختلف صادر نمایند. چین، کره جنوبی، اکوادور، مالزی، کوبا و کشور های اروپایی از جمله این مقاصد صادراتی بودند که محصولات فناورانه و دانش بنیان ایرانی به آن ها صادر شد.

وی با اشاره به خدمات مختلف ارائه شده در حوزه صادرات بیان نمود: برای یاری به شرکت های دانش بنیان جهت صادرات محصولات، شوروم های در مقاصد صادراتی بر پا می گردد تا بازدید نمایندگان بتوانند با کیفیت کالا های صادراتی ایرانی از نزدیک آشنا شوند. جلسات تجاری با مشتریان خارجی از جمله دیگر خدماتی است که این شرکت ها با یاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهاد های همکار با این معاونت دریافت می نمایند.

شرکت های فناور علاقه مند به دریافت خدمات از کریدور صادراتی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ابتدا مورد ارزیابی قرار می گیرند تا شاخصه های صادراتی آن ها مورد سنجش قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 346

به "20 شرکت حاضر در نمایشگاه تجهیزات ایران ساخت محصولات خود را به جهان صادر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 شرکت حاضر در نمایشگاه تجهیزات ایران ساخت محصولات خود را به جهان صادر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید