کونته رسماً راهنمایی آتزوری را برعهده گرفت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران: فدراسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی سرمربی پیشین تیم یوونتوس را به عنوان جانشین چزاره پراندلی در نیکمت تیم ملی این کشور معرفی کرد.

کونته رسماً راهنمایی آتزوری را برعهده گرفت

به گزارش خبرنگاران، شایعات اخیر رسانه های ایتالیایی و برآورد روز گذشته (پنج شنبه) روزنامه گاتزتادلواسپورت در مورد انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا به حقیقت پیوست و کاپیتان 45 ساله پیشین یوونتوس که تا فصل پیش نیز راهنمایی این تیم را بر عهده داشت، جانشین چزاره پراندلی در نیمکت آتزوری شد.

طبق بیانیه سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا که هفته گذشته کارلو تاوکیو به عنوان رئیس جدید آن انتخاب شد، کونته با قراردادی 2 ساله سرمربی لاجوردی پوشان خواهد شد و ساعت 11:30 روز سه شنبه (به وقت محلی) مراسم معارفه او برگزار خواهد شد.

کونته در شرایطی جانشین پراندلی که پس از ناکام ایتالیا در جام جهانی 2014 از سمت خود استعفا کرد می گردد که طبق اخبار نشریاتی همچون گاتزتا دلو اسپورت، فدراسیون فوتبال ایتالیا میخواهد بابت هر سال فعالیتش در آتزوری به او حقوقی خالص معادل 1.6 میلیون پوند بدهد.

این در حالی است که او در یوونتوس سالیانه 3.5 میلیون یورو حقوق می گرفت. البته گفته می گردد که فدراسیون فوتبال ایتالیا از شرکت لوازم ورزشی پوما، اسپانسر اصلی تیم ملی ایتالیا خواسته که این تفاوت اقتصادی را جبران کند.

ماموریت کونته در تیم ملی ایتالیا راهنمایی آتزوری در مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه و رساندن آتزوری به مرحله نهایی این رقابت ها است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 186

به "کونته رسماً راهنمایی آتزوری را برعهده گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته رسماً راهنمایی آتزوری را برعهده گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید