گریزمان: 10 روز است از هیجان بازی برای اتلتیکومادرید خوابم نمی برد، می خواهم دوباره محبوب هواداران شوم

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، ستاره فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می گوید می خواهد رابطه اش با هواداران این تیم که به خاطر رفتن او به بارسلونا خراب شده بود را دوباره بسازد.

گریزمان: 10 روز است از هیجان بازی برای اتلتیکومادرید خوابم نمی برد، می خواهم دوباره محبوب هواداران شوم

به گزارش خبرنگاران، آنتوان گریزمان تنها چند ساعت پس از دبل کردن برای فرانسه مقابل فنلاند در دور ششم مرحله انتخابی جام جهانی قاره اروپا، به مادرید برگشت تا در مراسم معارفه اش در اتلتیکومادرید شرکت کند. او که در آخرین دقایق بازار جابجایی تابستانی با قراردادی قرضی دارای بند خرید قطعی از بارسلونا به اتلتیکومادرید برگشت به خبرنگاران گفت: فکر می کنم که بین من و هواداران اتلتیکومادرید رابطه ای بسیار خوب وجود داشت و حالا می خواهم دوباره آن رباطه را بسازم. آمده ام تا با تمام وجود بازی کنم، همان کاری که در تمام دوران بازیگری ام انجام داده ام. می خواهم هواداران را خوشحالم کنم چه آنهایی که در ورزشگاه حضور دارند چه آنهایی که از تلویزیون بازی های ما را تماشا می کنند. امیدوارم که بار دیگر در کنار هم بتوانیم لحظاتی جادویی را بسازیم. این هدف اصلی من است.

گریزمان درباره رابطه اش با دیه گو سیمئونه سرمربی روخی بلانکو هم پاسخ داد و ضمن تمجید از این مرد آرژانتینی گفت: اینکه من برگشته ام به لطف اوست. او در حرفه من تأثیر بسزایی داشت. من بهترین سال های زندگی ام را در این باشگاه سپری کردم، چه از نظر حرفه ای چه در زندگی شخصی ام. سیمئونه همیشه حامی من و خانواده ام بوده است. برای من بازی کردن زیر نظر او مایه افتخار است.

مهاجم فرانسوی که پس از سپری کردن دو سال کم فروغ در نوکمپ به مادرید برگشته است، درباره احساسش نسبت به این جابجایی گفت: من بسیار خوشحالم. لبخندم تا بناگوش ها باز شده است. 10 روز است که از شدت هیجان و شوق دوباره بازی کردن برای اتلتیکومادرید خواب به چشمانم نیامده است. بی صبرانه منتظر فرا رسیدن آن لحظه ام. خودم و خانواده ایم داریم از تک تک این لحظات لذت می بریم.

بازی بعدی اتلتیکومادرید که گریزمان شانس حضور در آن را دارد یکشنبه هفته پیش رو در خانه اسپانیول است و او می تواند در خط حمله کنار هم تیمی سابقش در بارسلونا، لوئیس سوارس قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1487

به "گریزمان: 10 روز است از هیجان بازی برای اتلتیکومادرید خوابم نمی برد، می خواهم دوباره محبوب هواداران شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان: 10 روز است از هیجان بازی برای اتلتیکومادرید خوابم نمی برد، می خواهم دوباره محبوب هواداران شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید