کلاهبرداری موسسات ویرایش نیتیو از محققان تازه کار

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، انسان همیشه تمایل دارد گذشته(ها) را از جهاتی بهتر تصور کند. در نظر عده ای، قدیم ها زندگی راحت تر بود؛ بعضی ها می گویند آدم ها در گذشته صادق تر بودند؛ بسیاری هم همیشه دوست دارند به دوران کودکی خود بازگردند!

کلاهبرداری موسسات ویرایش نیتیو از محققان تازه کار

این سوگیری را می توان با ساده سازی شدید، به خصیصه فراموشی حافظه آدمی مرتبط دانست. همه خاطرات به مرور کدر می شوند؛ و جزئیات هرچه کمتر، زیباتر... مثل کودکی! اما در اصل باید بدانیم که عصر حاضر، یکی از صلح آمیزترین دوران های بشری است. حتی از لحاظ تغذیه، بهداشت و امنیت جانی و اقتصادی نیز در سطح غیرقابل مقایسه ای با نیم قرن پیش قرار داریم.

برای مثال می توان به ایپدمی هم خانواده ویروس کرونا در اسپانیا اشاره کرد که یک قرن پیش، توانست جان شماری نزدیک به تعداد قربانیان جنگ جهانی اول را بگیرد.

با این حال، کوته بینی است که پیچیدگی زندگی کنونی را نادیده بگیریم. ما باید مراقب اطلاعات خود باشیم، حریم خصوصی مساله ای جدید و مختص حال است، از طرفی بسیاری از مخاطب های خود را که تعاملات اجتماعی و اقتصادی مان به آنها وابسته می باشد نمی بینیم، صدایشان را نمی شنویم و به خوبی یا اصلاً نمی شناسیم؛ همه چیز روی هواست! از این رو، مناسباتی برای تشخیص مجراهای ایمن تعبیه شده و آشنایی با آنها، متضمن حفاظت در برابر ریسک ها و خطرات بالقوه است.

در زمینه پژوهش، تحقیق و آزمایش، فضاهای آکادمیک و دانشگاهی، و حوزه های فعالیت مربوط به این موارد نیز قوانینی برای پیشگیری از تضییع حقوق افراد وضع شده است؛ اما تنها آگاهی از این اصول و پیش روی داخل چهارچوب های مطمئنه است که می تواند مالکیت مادی و معنوی تلاش ها و زحمات ما را از قرار دریافت در معرض آسیب مصون کند.

دانشجو اگر قواعد سرقت ادبی یا پلیجریزم را بداند، قادر خواهد بود در راستا هموارتری قدم بردارد و پله های ترقی طولانی تری را طی کند. کسب تاییدیه های لازم برای ضمانت کیفی اثر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از این موارد، گواهی ویرایش نیتیو یا Native Editing Certificate است که تنها اگر با ویژگی هایی همراه باشد معتبر خوانده خواهد شد.

برای اینکه اثر، به عنوان مثال، مقاله ای که برای ژورنالی در سطح بین المللی ارسال می گردد، شانس پذیرش بالایی داشته باشد، بایستی توسط فردی نیتیو در موسسه ای خارج از کشور بررسی و ویرایش شده و گواهی مربوطه برایش صادر گردد.

در این بین مشاهده می گردد که بعضاً ویرایش به همکاران داخل کشور - که در مهارت های زبانی و ویراستاری فارسی ایشان شکی نیست - سپرده می گردد اما این کار، حتی اگر به این نیت انجام نگردد، مصداق کلاه برداری است و در فرایند سابمیت مقاله مشکلاتی اساسی ایجاد خواهد کرد. گواهی هایی که توسط موسسات ایرانی اعطا می شوند، در جوامع بین المللی از درجه اعتبار ساقط هستند.

معیارهای آشکاری برای اعتبارسنجی گواهی صادرشده برای ویرایش مقاله وجود دارد که محققان تازه کار و حتی باسابقه نیز با دقت به آنها می توانند از استاندارد و قانونی بودن ویرایش اطمینان حاصل کنند.

ویرایش نیتیو بایستی به دست ویراستاری اهل کشوری انگلیسی زبان مانند آمریکا، کانادا، انگلیس و غیره انجام گردد و گواهی ای برای این کار صادر گردد که شامل اطلاعات کامل موسسه یا شرکت ارائه دهنده خدمات ویراستاری شامل نام، آدرس، شماره تلفن، ایمیل و وب سایت، اطلاعات کامل مقاله شامل عنوان و نام نویسندگان، و هم چنین کد و شناسه یکتای قابل استعلام باشد. موسسه رایت می به همین دلیل، ویرایش های نیتیو را به موسسه همکار کانادایی خود که از شفافیت کاری و اطلاعاتی برخوردار است ارسال می کند.

علاوه بر موارد ذکرشده، باید به نشان های اعتماد الکترونیکی، نمونه مقالات چاپ شده، نمونه متون ویرایش شده و یا نظرات مشتریان پیشین موسسه یا وب سایت مدنظرتان توجه کنید. مجموعه این فاکتورها می تواند تا میزان بالایی نمایان گر درستی و صداقت عملکرد باشد.

موسسه رایت می رضایت همتایان شما را که تا به امروز برای استفاده از انواع سرویس های ویرایش و ترجمه مراجعه نموده اند کسب نموده است؛ و ما این را از طریق بازخوردهای مستقیم و غیرمستقیم ایشان در بسترهای ارتباطی می بینیم.

تعدادی از این نظرات در وب سایت مجموعه نیز منتشر شده است که می توانید برای حصول اطمینان بیشتر از کیفیت و صحت خدمات ارائه شده، علی الخصوص ویرایش نیتیو مقالات، مطالعه شان کنید.

رایت می در کنار متن ویرایش شده شما، فایلی حاوی تغییرات اعاقتصادی (ترک چنچ) و گواهی دارای شناسه یکتا ارسال می کند که می تواند نبود ایراد نگارشی در پروژه تان را تضمین نموده و نتیجتاً احتمال قبولی مقاله تان را بسیار افزایش دهد. البته این را هم بگوییم که رایت می، تا پذیرش و چاپ مقاله یا متن شما از آن حمایت خواهد کرد و اصلاحات درخواستی را (به صورت رایگان) انجام خواهد داد.

برای اطلاع و بهره گیری از امکانات متنوع و قیمت های جذاب ما، می توانید به آدرس WriteMe.ir مراجعه کنید و یا اینکه در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید. پشتیبانی موسسه، چه برای ارسال و چه برای پیگیری سفارش، در تمامی روزهای هفته جوابگوی شما خواهد بود. برای شروع، سفارش خود را با ما در میان بگذارید تا زمان و هزینه انجام آن به سرعت معین گردد و ترجمه یا ویرایش تضمین شده تان را در کوتاه ترین فاصله دریافت کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 698

به "کلاهبرداری موسسات ویرایش نیتیو از محققان تازه کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری موسسات ویرایش نیتیو از محققان تازه کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید