کلاس های نظری دانشگاه شریف مجازی شد، سامانه های آموزش الکترونیکی به یاری دانشگاه آمد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یک مقام مسوول در دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری کلاس های نظری این دانشگاه به صورت غیرحضوری برای جلوگیری از ایجاد وقفه بیشتر در امور آموزشی اطلاع داد.

کلاس های نظری دانشگاه شریف مجازی شد، سامانه های آموزش الکترونیکی به یاری دانشگاه آمد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های یکساله کالج در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

هادی پرستار مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از برگزاری کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی در پی تعطیلی دانشگاه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

وی گفت: با توجه به اعلام تعطیلی کلاس های دانشگاه های استان تهران توسط وزارت بهداشت از یکشنبه 4 اسفند تا چهارشنبه 7 اسفند 98 و با توجه به احتمال ادامه این شرایط، با مصوبه هیئت رئیسه و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای دانشگاه مقرر شد تدابیری برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی اندیشیده گردد.

سامانه های آموزش الکترونیکی به یاری دانشگاه آمد

پرستار توضیح داد: این تصمیم با هدف جلوگیری از ایجاد وقفه بیشتر در امور آموزشی اتخاذ شده است.

وی گفت: به این ترتیب با معین روش هایی قرار شده اساتید به پیگیری موارد آموزشی و ارائه آموزش های لازم برای دروس نظری اقدام نمایند، به طوری که حداقل دو هفته درسی تا پیش از انتها اسفند 98 به صورت غیرحضوری برگزار شده باشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 534

به "کلاس های نظری دانشگاه شریف مجازی شد، سامانه های آموزش الکترونیکی به یاری دانشگاه آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های نظری دانشگاه شریف مجازی شد، سامانه های آموزش الکترونیکی به یاری دانشگاه آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید