کلاس های آموزشی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: برگزاری کلاس های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی بوده و دانشجویان موظف هستند در اسرع وقت با هماهنگی مدیران گروه های آموزشی در این کلاس ها شرکت نمایند.

کلاس های آموزشی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید سال 99 به صورت مجازی انجام گرفته و در نهایت حدود 1600 نفر (شامل 1000 نفر در مقطع کارشناسی، 550 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 50 نفر در مقطع دکتری) ثبت نام کردند.

نعمتی اضافه کرد: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل دقیق تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی و ارسال اصل مدارک خواهد بود و چنانچه پذیرفته شده ای در موعد مقرر فارغ التحصیل نشده باشد و یا مدارک او به صورت ناقص ارسال شده باشد، ثبت نام وی کنسل خواهد شد و در این خصوص دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال این پذیرفته شدگان ندارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در مورد شیوه برگزاری کلاس های آموزشی اظهار کرد: برگزاری کلاس ها تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی بوده و دانشجویان موظف هستند در اسرع وقت با هماهنگی مدیران گروه های آموزشی در این کلاس ها شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1025

به "کلاس های آموزشی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید