کشف پیکر بی جان یک کارگردان در لهستان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، مارسین ورونا کارگردان فیلم ترسناک شیطان که اولین اکران جهانی اش را در جشنواره فیلم تورنتو تجربه کرد، آدینه شب در هتلی در لهستان مرده پیدا شد. او 42 سال داشت.

کشف پیکر بی جان یک کارگردان در لهستان

پلیس لهستان تحقیقات برای علت مرگ این کارگردان را آغاز نموده است.

ورونا در حال آماده شدن برای اکران فیلمش در جشنواره فیلم گدینیا بود. این فیلم قرار بود در جشن خیالی آستین و نیز جشنواره فیلم استیگس به نمایش درآید. قرار بود این فیلم در اکتبر در سینماهای لهستان روی پرده های نقره ای برود.

جشنواره فیلم تورنتو با صدور بیانه ای از درگذشت این کارگردان اعلام تاسف کرد. در این بیانیه آمده است: عمیقا از شنیدن خبر درگذشت مارسین ورونا شوک زده شدیم. فیلم شیطان واقعا ظهور یک صدای جدید در صحنه سینمای جهانی بود. فکر ما با دوستان و خانواده اوست، به ویژه با همسرش و شریک تولیدکننده اش اولگا زیمانسکا که با او برای نمایش فیلم در تورنتو حضور داشت.

دیشب (شنبه) فیلم شیطان یک بار دیگر در سینما اسکاتی بانک تورنتو به نمایش درآمد و به ورونا ادای احترام شد.

جو لیدون منتقد ورایتی، در نقدش بر شیطان آن را نگاهی مدرن به فولکلوریکی از فرهنگ یهودی خوانده و داستان ارواحی با طنز ابزورد نامیده بود.

ورونا دو فیلم دیگر را پیش از شیطان ساخته بود که شامل گوشت من خون من در سال 2009 و مراسم تعمید در سال 2010 بود. او به عنوان یکی از ستارگان تازه صنعت فیلم لهستان شناخته می شد و از استادان دپارتمان رادیو و تلویزیون دانشگاه سیلسیا در کاتووایس بود. او در شهر تاموف لهستان به جهان آمده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 594

به "کشف پیکر بی جان یک کارگردان در لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف پیکر بی جان یک کارگردان در لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید