کشتن 15000 سگ برای یک جشن!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، یکی از تهیه نمایندگان غذا در این فستیوال در این باره به رسانه های چین یادآور شد: گوشت سگ در غذاها شاید مورد پسند و ذائقه تمام افراد نباشد، اما این موضوع باعث نمی گردد تا تعداد بازدیدنمایندگان از این فستیوال کاهش پیدا کند؛ چرا که در چین به ویژه شهر یولین در شرق این کشور از برترین گوشت سگ و موادغذایی برای تهیه و پخت غذاها استفاده می نمایند.

کشتن 15000 سگ برای یک جشن!

این آشپز دراین باره به روزنامه دیلی میل اعلام کرد: 15 هزار سگ از نواحی مختلف این شهر و منطقه ها اطراف شکار شده قرار است در پخت غذاهای سگی مورد استفاده قرار بگیرد. بعلاوه این فستیوال یک هفته ادامه می یابد.

بر اساس گزارش رسانه های رسمی چین، سگ ها هر چقدر جوان و کوچک باشند گوشت ترد تر و لذیذتری دارند در حالی که سگ های پیر و عظیم مزه نامطبوعی در دهان ایجاد می نمایند.

گوشت سگ یکی از غذاهای خوشمزه در چین است و در بیشتر غذاهای چینی یافت می شد؛ چرا که هزاران سال است که مردم بر این عقیده اند که گوشت این حیوان از نظر پزشکی مفید است و جنبه دارویی دارد.

با این حال، در چند سال گذشته فرایند شکار سگ ها و استفاده از گوشت آنها از جانب گروه های حمایت از حیوانات محدود شده است، به طوری که در المپیک سال 2008 میلادی دولت چین برای از دست ندادن گردشگران استفاده از گوشت سگ در غذاها را ممنوع نمود.

منبع : ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1435

به "کشتن 15000 سگ برای یک جشن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتن 15000 سگ برای یک جشن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید