کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران ثبت رسمی شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران، با طی مراحل قانونی در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسمی رسید.

کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران ثبت رسمی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در دومین جلسه هیأت مدیره کانون دانش آموختگان، 9 اردیبهشت 1399 که به صورت مجازی و با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس هیأت مدیره و همچنین دیگر اعضای کانون برگزار گشت، خبر ثبت رسمی کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران، در اداره ثبت شرکت ها به شماره ثبت 49530 و شناسه ملی 14009103998 اعلام شد.

در بخش دیگری از دومین جلسه هیأت مدیره کانون، آئین نامه های داخلی هیأت مدیره و عضویت کانون که توسط کارگروه تشکیلات تهیه شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، اصلاحات مدنظر هیأت مدیره در آنها توسط کمیته تشکیلات اعمال و در اختیار اعضا قرار داده شود.

در انتها جلسه نیز پیش نویس فراخوان مسابقه طراحی لوگوی کانون مطرح و بر این اساس تصمیم گرفته شد، تا برگزاری مسابقه با موضوع کانون و با کمک دانشگاه، انجام شود. مشارکت و همکاری در رشد و ارتقا دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر و دانشکده ها و پردیس های آن با بهره گیری از توان دانش آموختگان دانشگاه تهران، استفاده از ظرفیت دانش آموختگان برای توسعه ارتباط دانشگاه و جامعه، تلاش در جهت ارتقا و به روزرسانی حرفه ای دانش آموختگان، استفاده از ظرفیت های کانون برای کمک به اشتغال دانش آموختگان و حمایت از دانش آموختگان کارآفرین دانشگاه تهران، جمع آوری، حفظ و به روزرسانی اطلاعات کلیه دانش آموختگان دانشگاه تهران و ارتباط مستمر با آنها از جمله اهداف تشکیل کانون، بر مبنای اساسنامه مصوب آن است. همچنین کمک به ایجاد، تداوم و هماهنگ سازی و تسهیل مناسبات فعالیت های کانون های دانش آموختگان دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران، جذب و هدایت کمک های مادی و معنوی دانش آموختگان جهت تحقق اهداف کانون، مشارکت در طرح های ضروری کشور و مصاحبه در زمینه های مختلف در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد و صنعت، برگزاری گردهمایی های اعضای کانون و مشارکت در جشن های دانش آموختگی پردیس و دانشکده های دانشگاه تهران، فراهم آوردن زمینه استفاده از تسهیلات رفاهی و خدماتی برای اعضای کانون و حمایت معنوی و مادی از دانش آموختگان شاخص و کمک به ارائه دستاوردهای آنها را نیز می توان از دیگر اهداف کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران، برشمرد.

دانشکده ها و پردیس های فاقد کانون های دانش آموختگان، می توانند با ارائه اساسنامه خود به هیأت مدیره کانون دانشگاه، پس از تأیید هیأت مدیره مجوز لازم را برای فعالیت کسب کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 716

به "کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران ثبت رسمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران ثبت رسمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید