واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به مذاکره با تارتار و شکایت از مظاهری

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، احمد جمشیدی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سعی ما این است با درایت سرمربی بعدی را انتخاب کنیم. پنج، شش گزینه داریم که در حال آنالیز هستیم. کوشش می کنیم تا روز پنجشنبه سرمربی جدید را معین کنیم تا اگر اقدامی هم قرار است در جابجایی انجام بدهیم، آنرا پیش ببریم.

واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به مذاکره با تارتار و شکایت از مظاهری

وی در مورد مذاکره باشگاه با مهدی تارتار و منصور ابراهیم زاده تاکید نمود: شاید این دو مربی در جمع پنج، شش گزینه ما باشند ولی شانس همه برابر است و هیچکس اولویت ندارد!

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره شانس بیشتر مهدی تارتار یادآور شد: مربیان زیادی هستند که برای حضور در ذوب آهن اعلام آمادگی نموده اند. در نیم فصل توقع طرفداران و مدیران ارشد باشگاه و ذوب آهن از تیم بیشتر می گردد و همه توقع دارند تیم در صندلی مناسبی قرار بگیرد.

جمشیدی در واکنش به اظهارات قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن مبنی بر اینکه بهتر بود باشگاه به علیرضا منصوریان فرصت ادامه می داد، گفت: حدادی فر بازیکن بزرگی است ولی خواهش ما این است که بازیکنان اجازه بدهند هیات مدیره و کمیته فنی تصمیم بگیرد. بازیکن باید مطیع باشد. البته خبرنگاران هم بعد از بازی سئوالاتی را می پرسند در حالی که روی بازیکن فشار است. با این حال حدادی فر بارها اعلام نموده هرچه باشگاه بگوید و بازیکنان هم مثل سرباز به تصمیم باشگاه احترام می گذارند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به فسخ قرارداد دو بازیکن خارجی این تیم گفت: شب گذشته با کریستیانتوس مهاجم خارجی هم توافق کردیم و به این ترتیب دو بازیکن از جمع ما جدا شدند. قرارداد باکر 440 هزار دلار بود که این بازیکن راضی شد فقط 100 هزار دلار بگیرد. کریستانتوس هم از 210 هزار دلار قراردادش، 125 هزار دلار گرفت و به این ترتیب ما نزدیک به 6 میلیارد تومان صرفه جویی کردیم.

جمشیدی در پاسخ به این سئوال که چه تضمینی وجود دارد این بازیکنان بعد از خروج از ایران از ذوب آهن شکایت نکنند، اظهار کرد: رضایت کامل آنها را گرفتیم و همه چیز امضا شده است. مراحل کار قانونی انجام شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خاتمه انتشار خبر شکایتش از رشید مظاهری (دروازه بان سابق ذوب آهن که در تراکتور بازی می نماید) را عجیب دانست و گفت: این خبر صحت ندارد و نه من و نه باشگاه ذوب آهن شکایتی از مظاهری نداشتیم. مظاهری زمانی که در ذوب آهن بود، در برخی از بازی ها یک تنه نتیجه را به نفع تیم رقم می زد. ارتباط خوبی با مظاهری دارم و نمی دانم خبر شکایت من از وی با چه هدفی منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 357

به "واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به مذاکره با تارتار و شکایت از مظاهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به مذاکره با تارتار و شکایت از مظاهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید