امیری: تمام تلاشم را می کنم تا وقتی پیراهن پرسپولیس را می پوشم وجدانم راحت باشد، گروه مان در آسیا سخت است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، وحید امیری، هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گروه سخت و دشواری است.

امیری: تمام تلاشم را می کنم تا وقتی پیراهن پرسپولیس را می پوشم وجدانم راحت باشد، گروه مان در آسیا سخت است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, وحید امیری بعد از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: خدا را شکر بازی سختی بود و با توجه به نتایجی که در دیگر بازی ها رقم خورده بود کوشش کردیم تا سه امتیاز را کسب کنیم که با حمایت طرفداران این اتفاق رخ داد.

وی درباره اینکه بعضی تیم ها می گویند از پرسپولیس حمایت بیشتری می گردد, یادآور شد: از شما خواهش می کنم این طور سؤالات را از کاپیتان و مدیرعامل و سرپرست تیم بپرسید, ما کاری با تیم های حریف نداریم و تمام کوشش مان را در زمین می کنیم, ولی مطمئن باشید خیلی کمتر از تیم های حریف از ما حمایت می گردد. ما با تمام وجود کوشش می کنیم تا انتظارات به حق طرفداران را برآورده کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره همگروهی این تیم با الشارجه امارات, التعاون عربستان و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا, گفت: گروه ما گروه سختی است و دو تیم در این گروه صدرنشین لیگ های شان هستند و التعاون نیز از آن تیم های عربستانی است که همواره هزینه های زیادی می نماید، اما ما نماینده ایران هستیم و دوست داریم بهترین نتایج را بگیریم و مطمئن باشید نماینده شایسته ای برای ایران خواهیم بود.

امیری درباره اینکه آیا برای انتخاب مربی تیم ملی از بازیکنان تیم ملی نظری گرفته شده است یا خیر, یادآور شد: اینقدر کشور ما کارشناس و صاحب نظر که دارد که تاکنون از ما نظری گرفته نشده است. تاکنون کوچک ترین نظری از من خواسته نشده است و فکر می کنم آنقدر بازیکن بزرگ در ایران داریم که اگر آنها نظر دهند، خیلی بهتر است.

وی درباره اینکه به نظر می رسد, شادابی گذشته را ندارد, توضیح داد: من به عنوان یک سرباز همواره در خدمت تیم هستم و می دانم که تعویض هم بخشی از بازی است. البته هر مربی سبک متفاوتی دارد و از بازیکنان خواسته های متفاوتی. من هرچه کالدرون می خواهد را انجام می دهم تا طرفداران به عنوان یک عضو کوچک مرا قبول نمایند. همواره کوششم را می کنم تا وقتی پیراهن پرسپولیس را می پوشم وجدانم راحت باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 313

به "امیری: تمام تلاشم را می کنم تا وقتی پیراهن پرسپولیس را می پوشم وجدانم راحت باشد، گروه مان در آسیا سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: تمام تلاشم را می کنم تا وقتی پیراهن پرسپولیس را می پوشم وجدانم راحت باشد، گروه مان در آسیا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید