وان&zwnjپلاس 9 پرو با استاندارد ضد آب IP68 راهی بازار خواهد شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده پیرامون گوشی های خانواده وان پلاس 9، گویا شرکت چینی میخواهد همانند سری قبل، تنها وان پلاس 9 پرو را با استاندارد ضد آب راهی بازار کند.

وان&zwnjپلاس 9 پرو با استاندارد ضد آب IP68 راهی بازار خواهد شد

وان پلاس معمولا گوشی های خود را بدون استاندارد ضد آب راهی بازار می کرد. البته در تست های مقاومت در برابر آب، گوشی های این شرکت عملکرد ناامید کننده ای نداشتند اما وان پلاس هیچگاه در توضیحات مربوط به پرچم دارهای خود ادعایی مبنی بر ضد آب بودن آن ها مطرح نکرد.

اما با معرفی سری وان پلاس 8، سیاست شرکت تغییر کرد. هرچند باز هم تنها مدل پرو توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب را داشت و وان پلاس 8 هم جز در کشور آمریکا، در هیچ منطقه دیگری با این استاندارد راهی بازار نشد. حالا به نظر می رسد سیاست مشابهی برای پرچم داران سری 9 در نظر گرفته شده و تنها وان پلاس 9 پرو از استاندارد IP68 بهره خواهد برد. بدین ترتیب می توان پیش بینی کرد مدل استاندارد هم ظاهرا تنها در کشور آمریکا با این استاندارد راهی بازار گردد.

در رابطه با گوشی های سری وان پلاس 9 خبرهای زیادی منتشر شده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به رونمایی از محصولی تحت عنوان وان پلاس 9E در کنار پرچم دارهای جدید اشاره نمود. گوشی هوشمندی که به نظر می رسد یک میان رده باشد اما متأسفانه فعلا جزئیات زیادی در رابطه با آن در اختیار نداریم. جز اینکه به نظر می رسد این گوشی هم بدون بهره مندی از استاندارد ضد آب رونمایی گردد.

همچنین در روزهای اخیر، خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شرکت چینی میخواهد پرچم دارهای خود را با پردازند ه اسنپدراگون 888 راهی بازار کند. موضوعی که کاملا انتظار آن می رفت چون این پردازنده قدرتمند قرار است قلب تپنده پرچم دارهای اندرویدی سال 2021 را تشکیل دهد.

اینکه وان پلاس میخواهد دقیقا در چه تاریخی از گوشی های جدید خود رونمایی کند معین نیست. اما اگر بخواهیم طبق برنامه ریزی قبلی این شرکت پیش برویم، باید انتظار داشته باشیم پرچم دارهای جدید در بازه زمانی آوریل یا مه سال 2021 (12 فروردین - 10 خرداد 1400) رونمایی و راهی بازار شوند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1062

به "وان&zwnjپلاس 9 پرو با استاندارد ضد آب IP68 راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان&zwnjپلاس 9 پرو با استاندارد ضد آب IP68 راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید