واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در دانشگاه آزاد نجف آباد مستقر شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از استقرار واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در دانشگاه آزاد نجف آباد مستقر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حمید منتظرالقائم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری علمی آموزشی و پژوهشی جهت برطرف احتیاج های موجود در صنایع کشور تفاهم نامه همکاری بین شرکت پیشرو دیزل آسیا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به امضا رسید.

منتظرالقائم اضافه کرد: شرکت پیشرو دیزل آسیا از شرکت های پیروز در زمینه فراوری و ساخت وسایل نقلیه عمومی از قبیل: اتوبوس ها، میدل باس و مینی بوس های شهری و همچنین اولین فراوری کننده اتوبوس های فرودگاهی است.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد گفت: پذیرش واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در مراکز رشد دانشگاه و بهره مندی از خدمات پشتیبانی و همکاری در راستای تعهدات از موضوعات این تفاهم نامه است.

وی در ادامه اضافه کرد: اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد احتیاج شرکت توسط دانشگاه، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین دوره های معادل مورد احتیاج مدیران و کارشناسان شاغل در شرکت، ارائه خدمات فنی و تخصصی از قبیل: استفاده از آزمایشگاه ها و کارگاه ها و تجهیزات نرم افزاری موجود در دانشگاه، برگزاری همایش های ملی و بین المللی مشترک، برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های علمی مشترک و ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مدیریتی و بازاریابی از محور های همکاری این تفاهم نامه به شمار می رود.

منتظرالقائم استفاده از پتانسیل های دانشجویی در راستای راهبرد سیاست های شرکت پیشرو دیزل آسیا و گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی در این شرکت و واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل مستقر در دانشگاه آزاد نجف آباد را از اهم مفاد منعقد شده در این تفاهم نامه دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 216

به "واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در دانشگاه آزاد نجف آباد مستقر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در دانشگاه آزاد نجف آباد مستقر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید