هشدار به فدراسیون فوتبال ایتالیا با تهدید استعفای دسته جمعی پزشکان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، فدارسیون فوتبال ایتالیا از سوی پرسنل شاغل در کادر پزشکی سری A هشداری جدی دریافت کرد.

هشدار به فدراسیون فوتبال ایتالیا با تهدید استعفای دسته جمعی پزشکان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آمدو بالداری پزشک باشگاه سامپدوریا از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایتالیا خواست پیش از آنکه با خشم باشگاه ها سری A روبرو گردد، به خواسته آنها گوش کند.

پروتکل پزشکی مربوط به از سرگیری مسابقات سری A هنوز کامل نشده و قرار است که پزشکان هر یک از باشگاه های این لیگ نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون بفرستند و در آن درباره تبعات تصمیم گیری های شتاب زده درباره از سرگیری مسابقات هشدار داده و این دو سازمان را تهدید به اعتصاب و استعفای دسته جمعی نمایند.

طبق گزارش نشریه کوریره دلاسرا، پزشکان سری A به هیچ عنوان از اینکه از نظر مدنی و حقوقی متعهد به رسیدگی به آن دسته از مربیان و بازیکنانی شوند که در زمین های تمرینی به کرونا مبتلا می شوند استقبال نکرده اند.

بالداری در این خصوص به کوریره دلاسرا گفت: قبل از اینکه کار بالا بگیرد و به جایی برسد که شاهد اعتصاب یا استعفای دسته جمعی باشیم، خواهان آن هستیم که صدای مان شنیده گردد.

گویا به وسیله نهادهای حقوقی و شهروندی ایتالیا از فدراسیون فوتبال این کشور خواسته شده که از کارکنان کادر درمانی سری A محافظت گردد تا آنها بتوانند به وظایف خود عمل نمایند. پزشکان سری A تنها نقش ارائه نماینده راهکارهای پزشکی لازم در درمان بازیکنان را ایفا می نمایند و برای رسیدگی به بازیکنانی که به علائم بیماری کرونا دچار می شوند تعهدی ندارند. به همین دلیل آنها خواهان آن شده اند باشگاه ها تضمین دهند در صورت از سرگیری تمرینات و بازی ها کسی به کرونا مبتلا شد، از پزشکان خود محافظت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 708

به "هشدار به فدراسیون فوتبال ایتالیا با تهدید استعفای دسته جمعی پزشکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به فدراسیون فوتبال ایتالیا با تهدید استعفای دسته جمعی پزشکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید