هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد؛ اقامتگاهی معروف و باکیفیت، عکس

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، شهر مشهد میزبان گنبد و بارگاه آستان قدس رضوی است و همین مسئله ارزش معنوی شهر را چندین برابر می کند.

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد؛ اقامتگاهی معروف و باکیفیت، عکس

علاوه بر آن، این شهر جاذبه های گردشگری فراوان دیگری هم دارد که در کنار محبوبیت معنوی، شهر مشهد را به یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل کرده اند. بوستان ها و پارک های زیبای متعددی که در این شهر وجود دارند مناطقی مجذوب کننده و دوست داشتنی را برای تفریح و تفرج گردشگران فراهم می کنند.

مجذوب کنندهیت بازارها و مراکز خرید مشهد هم به قدری زیاد است که می توان ساعت ها در بازار های آن به تفریح و گشت و گذار پرداخت. هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته و با امکانات مدرنی که دارد مجموعه ای پیشرفته و مجذوب کننده را برای اقامت مسافران فراهم می کند.

شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر شهر مشهد در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات فوق العاده آن بهره مند شوید.

امکانات هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

امکانات مدرن و فوق العاده ای که در هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد وجود دارد این هتل را به یکی از بهترین هتل های شهر مشهد تبدیل کرده است.

رستوران هتل با ظرفیت 80 نفر بهترین غذاهای ایرانی را به مهمانان ارائه می دهد. فضای سبز، کافی شاپ و چایخانه سنتی هتل، فضایی مطلوب و دوست داشتنی را برای استراحت مهمانان فراهم می کنند. کتابخانه هتل هم فضایی زیبا و مجذوب کننده را برای مطالعه و گذراندن اوقات فراغت مسافران فراهم می کند.

از دیگر امکانات مجذوب کنندهی که این هتل را به یکی از بهترین محل های اقامت شهر مشهد تبدیل کرده اند می توان به امکانات خشک شویی، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان، سیستم تهویه مطبوع، امکانات پخت و پز، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، سیستم اطفاء حریق، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان و... اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد (Najaf Ashraf Hotel Apartment) علاوه بر امکانات بسیار خوبی که دارد خدمات متعدد و گسترده ای را هم به مهمانان خود ارائه می دهد و از این جهت توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر را به خود جلب کند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعال است و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل صمیمانه به مهمانان خدمت رسانی می کنند.

هتل دارای خدمات خانه داری است و واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس می شوند. مهمانان هتل می توانند با خیال راحت فرزندان خردسال خود را به محل نگهداری بچه ها در هتل بسپارند و به گشت و گذار و خرید بپردازند. هتل دارای صرافی است که امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می کند.

مهمانانی که دچار معلولیت هستند می توانند از خدمات ویژه معلولین بهره مند شوند و اقامت کاملا راحتی را تجربه کنند. علاوه بر این موارد، خدمات گسترده دیگری هم مانند خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، صندوق امانات، خودپرداز و... در این هتل وجود دارد که اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کنند.

واحدهای اقامتی

هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد در 6 طبقه بنا شده و دارای 36 واحد اقامتی است که بدون شک از اقامت در آن ها پشیمان نخواهید شد. واحدهای اقامتی این هتل فضایی شیک و مدرن دارند و مجهز به امکاناتی هستند که هر سلیقه ای را خرسند خواهند ساخت. از انواع واحدهای اقامتی هتل می توان به سوئیت دونفره و سوئیت چهارنفره آن اشاره کرد که مسافران می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی

از جمله امکانات رفاهی واحدهای اقامتی، که این هتل را به یکی از هتل های محبوب شهر مشهد تبدیل می کنند می توان به مینی بار، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان، بالکن، آباژور، دراور، چای ساز، میز تحریر، آب رایگان، حمام، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

فاصله تا مسجد گوهرشاد: 1.9 کیلومتر

فاصله تا خانه تاریخی داروغه: 2.3 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: 2.4 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه فردوسی: 35.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1416

به "هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد؛ اقامتگاهی معروف و باکیفیت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد؛ اقامتگاهی معروف و باکیفیت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید