هتل امینیان مشهد؛ اقامتی راحت در نزدیکی حرم مطهر، عکس

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، هتل امینیان مشهد یکی از هتل های دو ستاره و نسبتا قدیمی شهر مشهد به شمار می رود که در خیابان عنصری امام رضا واقع شده است.

هتل امینیان مشهد؛ اقامتی راحت در نزدیکی حرم مطهر، عکس

با اینکه زمان ساخت این هتل به سال 1376 برمی گردد، اما در جهت بهبود ارائه خدمات آخرین بازسازی این مجموعه مربوط به 1380 می گردد.

این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر مورد توجه زائران زیادی قرار می گیرد، زیرا در عرض چند دقیقه با پای پیاده می توان به حرم دسترسی داشت، ولی با این حال سرویس رفت و برگشت به حرم نیز در ساعات مشخصی از شبانه روز در این هتل دایر است.

هتل امینیان دارای 5 طبقه و 45 واحد اقامتی است که همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده در حال خدمت رسانی به میهمانان عزیز است. مطمئن باشید با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی بی نظیر در انتظار شماست و به چندین جاذبه مذهبی و تاریخی دسترسی خواهید داشت.

هتل امینیان مشهد خدمات و امکانات رفاهی مناسبی ارائه می دهد و سعی در کسب رضایت مسافران خود دارد. موقعیت مکانی هتل امینیان مشهد به گونه ای است که گنبد طلایی امام هشتم از اتاق ها دیده می گردد، بنابراین با خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد و رزرو اینترنتی این هتل چنین چشم اندازی را از دست ندهید.

این هتل با توجه به کیفیت ارائه شده دارای قیمت بسیار پایینی است و بدین جهت مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است.

امکانات عمومی هتل امینیان مشهد

از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، نماز خانه و اتاق چمدان اشاره نمود. همچنین پذیرش 24 ساعته همراه با خدمات تور و گردشگری برای گشت و گذار در میان جاذبه های شهری و اماکن دیدنی در این هتل فراهم شده است، البته برای بهره مندی از این تورهای گردشگری احتیاج به پرداخت هزینه مجزا هستید.

برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه شده است و برای مسافرانی که مسائل جسمانی دارند و حرکت برایشان سخت است، امکانات رفاهی مناسبی فراهم شده است. توجه داشته باشید که طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. هتل امینیان مشهد با ظاهری آراسته در لابی خود امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و مبلمان همراه با دستگاه واکس کفش در قسمت ورودی هتل دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های مشهد

اتاق های این هتل عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، گاوصندوق، رخت آویز، تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال و مینی بار با هزینه اشاره نمود.

علاوه بر اینها، در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی تعبیه شده است که حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.

اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، بهتر است توجه داشته باشید که اتاق ها در این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند و باید براساس تعداد نفراتتان اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت نمایید.

رستوران هتل

رستوران موجود در هتل امینیان انواع غذاهای ایرانی و محلی برای میهمانان سرو می نماید. این رستوران دارای فضایی تمیز و مرتب است و مسافران اظهار رضایت دارند، زیرا باکیفیت ترین غذاها را از تازه ترین مواد خوراکی تهیه می نمایند.

علاوه بر رستوران، در این هتل کافی شاپی نیز دایر است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع آبمیوه های طبیعی و کیک های تازه همراه با پخش موسیقی زنده ارائه می دهد. گفتنی است که با رزرو اتاق در این هتل وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می گردد.

فاصله هتل امینیان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا خانه تاریخی داروغه: 2.4 کیلومتر

فاصله تا حرم مطهر امام رضا: 3.4 کیلومتر

فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: 3.8 کیلومتر

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: 4.5 کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: 5.6 کیلومتر

فاصله تا هلیوم پارک مشهد: 10 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش وکیل آباد: 22.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1335

به "هتل امینیان مشهد؛ اقامتی راحت در نزدیکی حرم مطهر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل امینیان مشهد؛ اقامتی راحت در نزدیکی حرم مطهر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید