نکات مهم آرایش بهاری

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، اگر می خواهید در این فصل به زیبایی و به شکل اصولی صورت خود را آرایش کنید، مهم ترین نکات آرایش بهاری را در این مطلب بخوانید.

نکات مهم آرایش بهاری

بهار از راه رسیده؛ همان طور که شما ظاهر خود را، از مدل لباس گرفته تا طرح و رنگ آن یا حتی مدل مو و رنگ موهایتان را فصل به فصل عوض می کنید، وقت آن است که به مدل آرایش خود نیز تغییراتی بدهید. اگر دوست دارید که صورت خود را متناسب با فصل بهار آرایش کنید، در ادامه این مطلب خبرنگاران همراه ما باشید تا مهم ترین نکات و ترفندهای آرایش بهاری را با شما در میان بگذاریم.

رژگونه گلبهی

هیچ چیز مانند یک رژگونه گلبهی نمی تواند چهره شما را دگرگون و جذاب کند. در حقیقت، رنگ گلبهی نمادی از جوانی و شادابی است؛ بنابراین مقداری از آن را به گونه های خود بزنید و از درخششی که به چهره تان می دهد، لذت ببرید.

استفاده از پرایمر

فرقی نمی کند که اهل آرایش غلیظ باشید یا ترجیح دهید فقط از یک کرم مرطوب نماینده و بالم لب بهره ببرید؛ وقتی می خواهید پوستی درخشان، به خصوص در فصل های گرم سال داشته باشید یا پایه صاف و یکدستی برای زیرسازی آرایش خود ایجاد کنید، پرایمر می تواند یاری بزرگی به شما کند. در واقع پرایمرها پوست شما را برای آرایش آماده می نمایند و علاوه بر آن، آرایش شما را برای مدت زمان بیش تری نگه می دارند.

سایه های رنگی

وقت آن رسیده که برای داشتن یک آرایش بهاری زیبا، از سایه های چشم رنگی بهره ببرید. استفاده از سایه های رنگی به آرایش چشم شما سبکی مدرن می دهد. البته بهتر است که قبل از زدن این مدل سایه ها، از پرایمر بهره ببرید؛ زیرا سایه های رنگی به مرور زمان با روغن طبیعی پوست ترکیب شده و به سمت رنگ های تیره تر، تغییر رنگ می دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات مربوط به آرایش چشم، آرایش چشم با سایه اکلیلی را مطالعه کنید.

رژ لب های پررنگ

برای آرایش بهاری از رژ لب های پررنگ بهره ببرید و چهره خود را از حالت خشک و بی روح درآورید. در فصل های سرد سال بیشتر از رژهای رنگ طبیعی یا مات استفاده می گردد؛ اما در فصلی چون بهار، رژهای پررنگ تر و براق تر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

خط چشم و ریمل رنگی

بهار فصل تغییر و تحول است؛ بنابراین بهتر است که عادات قدیمی خود را کنار بگذارید و روش های جدیدتر را برای آرایش بهاری امتحان کنید. بیشتر ما به خط چشم و ریمل های مشکی عادت نموده ایم؛ اما ریمل ها و خط چشم های رنگی از آن مدهایی است که می توانید در بهار سال جاری به آن فکر کنید. به عنوان مثال خط چشم سرمه ای را امتحان کنید و از تماشای خود در آینه لذت ببرید.

استفاده از هایلایتر

حال که خورشید با درخشش بیش تری می تابد و همه چیز لباسی نو به تن نموده، چرا شما ندرخشید؟! بهار زمان خوبی است تا شادابی و درخشش پوست خود را بیشتر کنید. برای این منظور از هایلایترها یاری بگیرید. هایلایتر را روی گونه هایتان بزنید یا حتی می توانید مقداری از آن را با پنکیک خود مخلوط کنید تا کل صورتتان را بپوشاند. هایلایترهایی با رنگ طلایی بهترین انتخاب برای آرایش بهاری خواهند بود.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 604

به "نکات مهم آرایش بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم آرایش بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید