غذاهای خوشمزه ای که شما را پیر می نمایند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، محققان می گویند آنچه می خورید به معنای واقعی روی صورت شما نمایان می گردد. بعضی غذاهای محبوب و خوشمزه با تغییر التهاب و میکروبیوم روده، عامل پیری چهره هستند.

غذاهای خوشمزه ای که شما را پیر می نمایند

گرچه مصرف غذاهای مضر و خوشمزه در ابتدا حس شادی و رضایت در فرد ایجاد می نمایند، ولی نتایج این غذاها همواره دل چسب نیستند و در صورت افراط می توانند تهدیدی جدی برای سلامت باشند. به ویژه پوست که آینه عادت های غذایی است. بنابراین برای داشتن پوستی شاد و جوان باید بعضی غذاها را از برنامه خود حذف کنید. همراه خبرنگاران باشید تا با مواد غذایی پیر نماینده آشنا شوید.

مواد غذایی پیر نماینده ولی خوشمزه

غذا خوردن یکی از لذت های زندگی است. بعضی مواد غذایی خوشمزه هستند که هرروز از آن ها استفاده می کنیم. در ادامه با 5 خوراکی خوشمزه آشنا می شوید که باعث پیری زودرس می شوند.

نان سفید

بیشتر نان های سفید حاوی شکر تصفیه شده هستند. شکر و مواد قندی انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهند و موجب افتادگی پوست می شوند. برای حفاظت از پوست خود مصرف نان سفید و شیرینی را به حداقل کاهش دهید.

پنیر

مطالعات نشان می دهد مصرف مواد لبنی پرچرب و به ویژه پنیر موجب انسداد منافذ پوستی و حتی آکنه بزرگ سالان می گردد. مطالعات دیگر نشان می دهد هورمون هایی که در دام استفاده می گردد، به وسیله محصولات لبنی و دامی وارد بدن شده و با اختلال تعادل هورمونی، سلامت پوست را به خطر می اندازند. این بدان معنا نیست که باید پنیر را به طور کامل حذف کنید، بلکه بهتر است از محصولاتی بهره ببرید که کاملا ارگانیک هستند.

بستنی

بستنی حاوی شکر و لبنیات است که هر دو در التهاب پوست نقش دارند.

شیرین نماینده های مصنوعی

همان طور که گفته شد شیرین نماینده های مصنوعی باعث چروک و افتادگی پوست می شوند. از طرفی با تغییر میکروبیوم روده، التهاب پوست را افزایش می دهند و پیری زودرس به همراه دارند. اگر استرس و دلهره در این ایام با شما همراه است مطلب مواد غذایی استرس آور را بشناسید را بخوانید.

سوسیس و کالباس

یکی از مهم ترین مواد غذایی که در پیری زودرس نقش دارند، محصولات تولید شده هستند. گوشت تولید شده را به عنوان ماده ای در نظر بگیرید که برای طعم دار شدن تحت فرآیندهایی نظیر نمک سود شدن، دودی شدن، تخمیر و سایر روش های مشابه قرار می گیرد. بیکن، سوسیس، کالباس، کنسرو گوشت و ماهی و ماهی دودی نمونه هایی از این مواد هستند. بعضی از تولیدنمایندگان مواد غذایی به منظور افزایش رنگ، طعم و ماندگاری از نیتریت سدیم برای فرآوری گوشت استفاده می نمایند.

غذاهای فرآوری شده معمولا حاوی روغن هیدروژنه، امولسیفایرها (نوعی ماده چرب برای مخلوط شدن مایعات)، طعم دهنده های شیمیایی، مواد نگهدارنده و شیرینی های با فروکتوز بالا هستند. این مواد مملو از سدیم هستند که کلاژن سازی را مختل می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب درمان سریع و آسان نفخ شکم را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1861

به "غذاهای خوشمزه ای که شما را پیر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهای خوشمزه ای که شما را پیر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید