نکاتی که هنگام سفر با کودک باید در نظر بگیرید ، استراتژی های هوشمندانه سفر با بچه چیست؟

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، داشتن کودک رویه زندگی را بی شک تغییر می دهد. ممکن است شما از جمله زوج هایی باشید که همیشه در حال سفر کردن باشید و اما با آمدن فرزندان به زندگیتان رفتن تا سوپر مارکت هم می تواند چالش باشد. نکته اصلی در سفر با بچه ها این است که باید با هر پیش آمدی کنار آمد اما داشتن استراتژی های هوشمندانه سفر نیز می تواند یاری کننده باشد. در این جا به تعدادی ار این نکات اشاره شده است:

نکاتی که هنگام سفر با کودک باید در نظر بگیرید ، استراتژی های هوشمندانه سفر با بچه چیست؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

1.خبرنگاران را با برنامه ببندید تا چیزی فراموش نشود

معمولا همه ترجیح می دهند تا سبک سفر نمایند اما بعضی وسایل را هنگام سفر با بچه ها نمی توان نبرد مثلا دستمال مرطوب، شیشه شیر، پوشک و غیره. سعی کنید ار یک هفته قبل تمام وسایلی را که به طور روزانه استفاده می کنید در لیستی بنویسید تا فراموش نشوند.

2.برای وسایل خوب هزینه کنید

از ابتدا سعی کنید بودجه ای را برای وسایلی مانند کالسکه کنار بگذارید. زیرا وقتی در فرودگاه با عجله به سمت پرواز در حال دویدن هستید، 2 کیلوگرم وزن اضافه سبد بچه حس 20 کیلو اضافه را می دهد. وسایلی بخرید که یر هم کردنشان آسان باشد. یا می توانید از ابتدا به هر مقصدی که می رسید کالسکه ای ارزان قیمت بخرید و زمان بازگشت به فردی نیازمند اهدا کنید.

3. برای نوزادتان ننو تقاضای کنید

بیشتر پروازهای بین المللی دارای نوعی ننو کوچک برای نوزادان هستند. اما حتما حواستان باشد که ار قبل رزرو کنید. روز قبل از پرواز با هواپیمایی چک کنید که رزرو شده باشد و به محض ورود به هواپیما به مهماندار اطلاع دهید. این سرویس رایگان است اما یاری بسیار بزرگی به والدین می نماید.

4.سرگرمی برای داخل پرواز انتخاب کنید

لگو، پازل کوچک، اسباب بازی های مورد علاقه کودک و غیره همراه خود داشته باشید.اگر فرزندتان بزرگتر است می تواند آیپدی را شب قبل با کارتون و بازی پر کنید. برای رعایت حقوق دیگران هدفون فراموش نشود.

5. کیسه پلاستیکی همراهتان داشته باشید

همواره جند کیسه زباله بزرگ سیاه، چند کیسه کوچک خرید و چسب نواری همراه خود داشته باشید. از کیسه های بزرگ سیاه و چیب می توانید برای تاریک کردن اتاق ها تا حد ایده آل فرزندتان بهره ببرید . کیسه های کوچک برای لباس های کثیف، پوشک، اضافه غذا و تغذیه و غیره بهره ببرید.

منبع:travelandleisure.com

منبع: چمدان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 338

به "نکاتی که هنگام سفر با کودک باید در نظر بگیرید ، استراتژی های هوشمندانه سفر با بچه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که هنگام سفر با کودک باید در نظر بگیرید ، استراتژی های هوشمندانه سفر با بچه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید