حداقل هزینه 425 هزار تومانی تور هوایی مشهد در رمضان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، سفر به مشهد نه تنها میان ایرانی ها بلکه در میان شیعیان کشورهای دیگر هم مشتاقان زیادی دارد، به خصوص که این سفر در ماه رمضان و با هزینه پایین و به صورت هوایی برگزار شود، اما در این روزهای پر تلاطم که به گفته آژانس های مسافرتی هر لحظه قیمت ها در حال تغییر است. این سفر باید با حساب و کتاب بیشتری همراه باشد و بدانید در مقابل مبالغ پرداختی چه خدماتی دریافت می کنید.

حداقل هزینه 425 هزار تومانی تور هوایی مشهد در رمضان

با تور به مشهد برویم یا فقط بلیط هواپیما و هتل رزرو کنیم؟

آژانس گردشگری امیر از آن دسته آژانس هایی است که تور برای مشهد ندارد و تنها بلیط و هتل را برای شما رزو می کند. البته این هم می تواند جالب باشد تا بدانید اگر بدون پکیج به مشهد بروید هزینه شما تا چه اندازه با خرید تور تفاوت دارد. پیشنهاد این آژانس برای پرواز استفاده از دو ایرلاین ایران ایر و ماهان است، زیرا به گفته مسئولان آژانس امیر پروازهای مشهد این دو ایرلاین مطمئن و معمولا بدون تاخیر هستند. در حال حاضر نرخ بلیط رفت و برگشت پرواز ماهان نفری 588 هزار تومان است. در مورد اقامت هم اگر انتخاب شما هتل 3 ستاره سی وسه پل باشد باید برای هر نفر شبی 170 هزار تومان پرداخت کنید و در مقابل صبحانه، ناهار و شام جز خدمات هتل است. اگر اقامت لوکس تری می خواهید آژانس امیر به شما هتل 4 ستاره الیزه را پیشنهاد می کند که برای یک اتاق با همان خدمات صبحانه و ناهار و شام شبی 450 بپردازید و اگر هتل 4 ستاره هم شما را راضی نمی کند، می توانید در هتل 5 ستاره هما با هزینه هر شب 600 هزار تومان - با صبحانه و ناهار و شام اقامت کنید. نکته قابل توجه این که به گفته مسئولان آژانس امیر نرخ بلیط پروازها و هتل ها شناور است و بسته به اینکه سفر خود را برای چه تاریخی قطعی کنید، درصدی به این قیمت ها اضافه یا کم خواهد شد.

تفاوت 200 هزار تومانی هتل ها به ازای هر ستاره

آژانس گردشگری الی گشت پکیج 2 شب و 3 روز را برای سفر به مشهر در نظر گرفته است. در این پکیج هزینه هتل 3 ستاره خانه سبز با پرواز کاسپین 650 هزار تومان، هتل 4 ستاره الماس 800 هزار تومان، هتل 4 ستاره مشهد به همراه صبحانه، ناهار، شام 855 هزار تومان و هتل 5 ستاره قصر طلایی 1 میلیون و 20 هزار تومان است. البته اگر پرواز انتخابی ماهان یا ایران ایر باشد قیمت ها 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کند. خدماتی که شما در ازای این مبالغ دریافت می کنید پرواز، هتل و استقبال فرودگاهی است.

ارزان ترین تورهای هوایی مشهد

آژانس گردشگری ستاره ونک نیز برای مدت زمان یافت شده پکیج هتل 3 ستاره فرهاد به همراه صبحانه، ناهار و شام را با قیمت 520 هزار تومان و هتل 5 ستاره قصرطلایی را به همراه صبحانه 890 هزار تومان ارائه می کند. پروازهای این آژانس نیز کاسپین است.

جالب است بدانید برخی از آژانس ها معتقدند ممکن است مسافران از کیفیت غذای ارائه شده در هتل های 3 ستاره راضی نباشند، اما آن ها توصیه می کنند به این موضوع در ماه رمضان نباید زیاد توجه کنید. علت این است که سرو غذای گرم در تمام رستوران های هتل ها در ماه رمضان در وعده ناهار ممنوع است و فقط غذای سرد در رستوران هتل ها در وعده ناهار فرقی نمی کند هتل 3 ستاره باشد یا 4 ستاره و 5 ستاره - سرو می شود .

آژانس گردشگری الفبای سفر نیز برای این سفر هتل 3 ستاره فرهاد را با قیمت 425 هزار تومان به عنوان ارزان ترین نرخ و هتل 5 ستاره کیانا را با قیمت 770 هزار تومان با پرواز کاسپین ارائه می کند، اما این آژانس برای مسافران بالای 60 سال هزینه بیمه مسافرتی را برعهده مسافر گذاشته و آن را الزامی کرده است. در کنار آن یک گشت شهری، تور لیدر و استقبال فرودگاهی را برای مسافران در نظر گرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1897

به "حداقل هزینه 425 هزار تومانی تور هوایی مشهد در رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداقل هزینه 425 هزار تومانی تور هوایی مشهد در رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید