مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 20 تیرماه شروع می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 20 تیرماه شروع می گردد و تا روز شنبه یکم مردادماه ادامه دارد.

مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 20 تیرماه شروع می گردد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، برای تمام داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1401 و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعداد های درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام نموده اند، مصاحبه دوره دکتری تخصصی امسال از روز دوشنبه 20 تیرماه شروع می گردد و تا یکم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بعلاوه آزمون اختصاصی (مصاحبه) داوطلبان واحد های ارس، کیش و امارات نیز در خلال روز های فوق برگزار می گردد.

داوطلبان ضروری است به منظور اطلاع از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود از روز سه شنبه 14 تیر ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.net نسبت به دریافت اطلاعات فوق اقدام نمایند.

داوطلبان شرکت نماینده در آزمون دکتری تخصصی ضروری است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اقدام نمایند.

بعلاوه داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعداد های درخشان و آزمون اختصاصی واحد های ارس، کیش و امارات می توانند یا وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که در بیش از یک رشته به منظور مصاحبه ثبت نام نموده اند، اطلاعات مربوط به تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را در پایگاه اینترنتی مذکور به طور همزمان مشاهده خواهند کرد.

به داوطلبان توصیه می گردد به نکات ذیل دقت نمایند:

1 ـ حضور در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه الزامی و حضور نیافتن در زمان مقرر به منزله انصراف است.

2 ـ در زمان حضور در جلسه مصاحبه ضروری است اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند.

3 ـ همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی به انضمام تمام مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی است. فرم مذکور ضروری است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه گردد.

4 ـ رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1799

به "مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 20 تیرماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از 20 تیرماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید