مسابقه کتابخوانی روشنا (آموزه های مهدویت) برگزار می شود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران ، مسابقه کتابخوانی روشنا (آموزه های مهدویت) به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت برگزار خواهد شد. این مسابقه همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار می شود که جوایز این مسابقه شامل 10 جایزه 200 هزار تومانی و 20 تابلو فرش متبرک حرم امام حسین(ع) و حرم امام رضا(ع) است.

مسابقه کتابخوانی روشنا (آموزه های مهدویت) برگزار می شود

علاقه مندان جهت دریافت رایگان فایل PDF این کتاب می توانند به سایت بنیاد فرهنگی صبح ظهور به نشانی اینترنتی http://s-zohor.ir/ و کانال با نوای کاروان در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/yaa-hossein مراجعه کنند.

لازم به ذکر است: سؤالات این مسابقه به صورت پرسشنامه آنلاین است که از 3 تا 23 آبان ماه 1400 (به مدت 20 روز) در سایت و فضای مجازی مذکور منتشر خواهد شد.

کتاب روشنا (آموزه های مهدویت) که اثر محسن جمالی است و از سوی انتشارات راز نهان منتشر شده، به منظور فرهنگ سازی، ضرورت توجه دهی و شناخت حضرت و مسائل مرتبط با مهدویت نگاشته شده است و به تبیین معارف و آموزه های مهدویت و حیات طیبه مهدوی می پردازد.

این کتاب موضوعات مرتبط با مهدویت را متناسب با فهم عموم مردم، با بیانی سهل و روان و با رویکردی کاربردی، به علاقه مندان امام عصر(عج) تقدیم می کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1556

به "مسابقه کتابخوانی روشنا (آموزه های مهدویت) برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی روشنا (آموزه های مهدویت) برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید