مدارس ابتدایی تکاب برای دومین روز متوالی تعطیل شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس شورای آموزش و پرورش تکاب گفت: مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستاهای تابعه این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا فردا چهارشنبه نیز تعطیل است.

مدارس ابتدایی تکاب برای دومین روز متوالی تعطیل شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

محمود زمانی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به گزارش های رسیده از بعضی مدارس مبنی بر ابتلای بعضی از دانش آموزان به این بیماری تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از شیوع بیماری، مدارس ابتدایی تعطیل گردد که امروز سه شنبه نیز تعطیل بود.

وی اعلام کرد: این تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا در میان دانش آموزان و توجه به سلامت آنان پس از آنالیز ها و اعلام گزارش های نهادهای ذیربط از جمله آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان اتخاذ شده است.

فرماندار تکاب ادامه داد: علاوه بر تعطیلی مدارس، تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری آنفوانزا در میان دانش آموزان از جمله معاینه مستمر آنان پیش بینی و اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در سه روز گذشته نیز پزشکان و متخصصان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شرایط مدارس را به طور دقیق کنترل و پایش و نسبت به معاینه و مداوای دانش آموزان بیمار اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 284

به "مدارس ابتدایی تکاب برای دومین روز متوالی تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس ابتدایی تکاب برای دومین روز متوالی تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید