مایکون: ضربه پیرلو به دستم نخورد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران: بازی بزرگ هفته ششم سری A ایتالیا را یوونتوس به سود خودش پایان داد تا با 3 امتیاز بیشتر نسبت به رقیبش (رم) در صدر جدول رده بندی این رقابت ها جا خوش کند.

مایکون: ضربه پیرلو به دستم نخورد

به گزارش خبرنگاران، در جدال یوونتوس برابر رم داور 2 پنالتی به سود یوونتوس گرفت که به عقیده مدافع برزیلی جالوروسی یکی از این 2 پنالتی به اشتباه به سود حریف اعلام شد.

داگلاس مایکون در مصاحبه با اسکای اسپورت ضمن رد تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی گفت: احساس من این است که ضربه کاشته پیرلو به دستم برخورد نکرد، چون دست من کاملا بسته بود. حالا چه در داخل محوطه جریمه و چه بیرون آن کلا در آن صحنه نباید داور به سود یووه اعلام پنالتی می کرد.

بازیکن برزیلی رم در ادامه گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما تصمیمات خجالت آور داور باعث شد تا بازی زشت گردد. برای این داور آرزوی موفقیت دارم اما ما همه می دانیم که چنین اتفاقاتی همواره رخ نمی دهد.

بازیکن پیشین اینتر در خاتمه اضافه نمود: یوونتوس همان تیم فصل گذشته است. تعدادی بازیکن جدید هم جذب کردند اما این دلیلی نمی گردد تا رشد رم به چشم نیاید و بدون تردید در ادامه راه بهتر از قبل خواهیم شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 200

به "مایکون: ضربه پیرلو به دستم نخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکون: ضربه پیرلو به دستم نخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید