لیگ برتر بدمینتون با میزبانی قم شروع می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رئیس هیات بدمینتون قم گفت: لیگ برتر بدمینتون باشگاه های ایران از اواخر هفته دوم شهریور با شرکت هشت تیم شروع می گردد و در گام نخست پسران بدمینتون قم میزبان خواهند بود.

لیگ برتر بدمینتون با میزبانی قم شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد حسن حسین زاده درباره شروع رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت تیم های رعد پدافند هوایی قم، شهرداری فومن، ذوب روی صبای زنجان، شهرداری شهر بابک، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، خاتم اردکان، دانشگاه یزد و تیم bye شروع می گردد و تیم ها به شکل دوره ای به مصاف هم می فرایند.

رئیس هیات بدمینتون قم ادامه داد: در هفته نخست این پیکارها رعد پدافند هوایی قم در سالن مرحوم فرهمند موحد قم میزبان دانشگاه یزد است. این ملاقات از ساعت 16 پنج شنبه 20 شهریور ماه شروع می گردد و نماینده قم در نخستین گام خود در لیگ برتر به میدان می رود.

وی در ادامه با بیان اینکه بدمینتون قم پس از یک دهه حضور در لیگ برتر بدمینتون کشور را تجربه می نماید، ادامه داد: تیم های مطرح و حریفان سختی در انتظار نماینده قم هستند؛ بدون شک عیار واقعی ورزشکاران ما در این رقابت ها تعیین می گردد. امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج درخشان هم از اعتبار بدمینتون قم در کشور دفاع کنیم و هم ورزشکاران جدیدی را به تیم های ملی معرفی کنیم.

نیم فصل اول این مسابقات در 7 هفته برگزار می گردد و نماینده قم در سه ملاقات پذیرای حریفان خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 898

به "لیگ برتر بدمینتون با میزبانی قم شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بدمینتون با میزبانی قم شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید