لیگ برتر انگلیس، تقابل استون ویلا و نیوکاسل برنده نداشت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، استون ویلا مقابل نیوکاسل متوقف شد تا نتواند جای لیورپول را در رده هشتم جدول لیگ برتر انگلیس بگیرد.

لیگ برتر انگلیس، تقابل استون ویلا و نیوکاسل برنده نداشت

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال نیوکاسل و استون ویلا آدینه شب در استادیوم سنت جیمز پارک، در اولین ملاقات از هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک پایان یافت.

کلاران کلارک بازیکن نیوکاسل در دقیقه 86، دروازه تیم خودی را به اشتباه گگردد و سپس جمال لاسلس در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای کلاغ ها به ثمر رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

استون ویلا با این تساوی، از صعود به رتبه هشتم جدول لیگ جزیره بازماند و با 41 امتیاز، همچنان در رتبه نهم جدول مسابقات حضور دارد. نیوکاسل هم با 28 امتیاز در صندلی شانزدهم جدول رقابت ها دیده می گردد.

سایر ملاقاتهای هفته بیست وهشتم طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار می گردد که در مهمترین بازی هفته، آرسنال یکشنبه میزبان تاتنهام خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1192

به "لیگ برتر انگلیس، تقابل استون ویلا و نیوکاسل برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تقابل استون ویلا و نیوکاسل برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید