تور فرانسه ارزان: لوشامپیونه، مدافع اسم قهرمانی با پیروزی مقابل مارسی به بالانشینان جدول نزدیک تر شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بازی ماقبل پایانی هفته نهم لیگ یک فرانسه با پیروزی تیم فوتبال لیل برابر مارسی در یک مصاف خانگی انتها یافت.

تور فرانسه ارزان: لوشامپیونه، مدافع اسم قهرمانی با پیروزی مقابل مارسی به بالانشینان جدول نزدیک تر شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در نهمین بازی از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیل مدافع اسم قهرمانی رقابت ها پذیرای مارسی بود و پیروز شد این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به انتها برساند.

لیل در دقیقه این بازی با گل جاناتان دیوید پیش افتاد و با اخراج جنگیز اوندر در دقیقه 77 کارش برای حفظ نتیجه آسان تر هم شد اما گل دوم جاناتان دیوید در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه دوم خیال مدافع اسم قهرمانی را از بابت کسب سه امتیاز بازی آسوده کرد.

لیل که در این فصل آغاز خوبی نداشته، با این نتیجه چهارمین پیروزی اش را کسب کرد و با 14 امتیاز به رده هشتم صعود کرد. مارسی هم که دومین باختش را در این فصل متحمل شد، 14 امتیازی شد اما به علت تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های موناکو، لوریان و لیل در رده پنجم است.

در آخرین بازی هفته نهم لوشامپیونه از ساعت 22:15 به وقت تهران تیم لیون میهمان سن اتین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1526

به "تور فرانسه ارزان: لوشامپیونه، مدافع اسم قهرمانی با پیروزی مقابل مارسی به بالانشینان جدول نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: لوشامپیونه، مدافع اسم قهرمانی با پیروزی مقابل مارسی به بالانشینان جدول نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید