فناوری های نوین بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: فناوری های نوین مانند نانو، آی تی و بیوتکنولوژی پدیده هایی هستند که بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده و به سرعت رشد نموده اند و اکنون کشورمان در سطح جهانی صندلی خوبی دارد.

فناوری های نوین بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است

یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه فناوری های نوظهور بعد از انقلاب شکل گرفته اند،گفت: در حال حاضر کشور ایران در حوزه فناوری های نو ظهور در سطح دنیا صندلی بسیار خوبی دارد و همچنان در حال رشد و ارتقاء است و بدون شک در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ایران در حوزه تکنولوژی فضایی فعالیت های خوبی انجام داده است و در این فناوری در حال رشد هستیم که همه این برنامه ریزی ها و فعالیت ها بعد از انقلاب اسلامی رخ داده است چراکه تا قبل از آن نه رشته ای تحصیلی بود و نه کاری دراین زمینه ها انجام می شد.از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که باید به لحاظ دانش و فناوری کوشش بیشتری بکنیم.

اکنون در سطح دنیای صندلی خوبی داریم

فتح الهی توضیح داد: همه فناوری های نوین مانند نانو، آی تی و بیوتکنولوژی پدیده هایی هستند که بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده و به سرعت رشد نموده اند و اکنون در سطح دنیای صندلی خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 141

به "فناوری های نوین بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری های نوین بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید