فعالیت پروژه های عمرانی و اجرایی مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: فعالیت پروژه های عمرانی و اجرایی استان از امروز دوشنبه 25 فروردین ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

فعالیت پروژه های عمرانی و اجرایی مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است

جهت دریافت خدمات تخریب و بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی رازجویان عصر امروز در حاشیه جلسه شورا فنی استان مازندران با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور اظهار کرد: ادامه فعالیت در پروژه های عمرانی توسعه ملی استانی با حفظ اقدامات بهداشتی از امروز سرگرفته می گردد.

وی توضیح داد: پیشنهاداتی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران براساس ملاحظات ایمنی بهداشت کار و محیط زیست و پروتکل های ابلاغی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد، برای مدیریت اجرایی کارگاه های عمرانی ارسال شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در خصوص نحوه چیدمان کارگاهی نحوه ارائه خدمات بهداشتی، چگونگی حمل و نقل نیروی کار، اسکان تغذیه شاغلین در کارگاه های عمرانی، زمان بندی فعالیت در کارگاه، حضور غیاب کارگران و به حداقل رساندن نیروها تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد.

رازجویان ادامه داد: نحوه تهیه و در اختیار گذاری لوازم وسایل تجهیزات خرد جمعی برای حفظ ایمنی سلامت کارگران، کنترل پایش مستمر شرایط سلامت نیروی کار و هماهنگی با مراکز بهداشتی درمانی از جمله موضوعاتی بوده است که کارگاه های عمرانی و اجرایی ملزم به رعایت و اجرای آن می باشند.

وی اضافه کرد: از امروز و حسب ابلاغ پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مجدد کارگاه های تولیدی و پروژه های عمرانی و اجرایی با حفظ الزامات بهداشتی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 567

به "فعالیت پروژه های عمرانی و اجرایی مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت پروژه های عمرانی و اجرایی مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید