تور ارزان یونان: فرودگاه میکونوس؛ یونان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، فرودگاه میکونوس در چهار کیلومتری مرکز شهر میکونوس قرار گرفته است و اولین پرواز از این فرودگاه در سال 1971 اجرا شده است.

تور ارزان یونان: فرودگاه میکونوس؛ یونان

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

میکونوس در یونان و در استان اژه جنوبی قرار گرفته است. این شهر اروپایی با جزیره های تینوس (Tinos)، سیروس، پاروس و ناکسوس (Naxos) همسایه است. خانه های سفید و آبی، و سواحل این شهر تور یونان را به یکی از جالب ترین تجربه های توریستی تبدیل نموده اند.

معرفی فرودگاه

در سال 1971 اولین پرواز از فرودگاه میکونوس انجام گرفت. در طول تابستان پرواز های بین المللی متعددی از این فرودگاه صورت می گیرد؛ اما در طول زمستان پرواز ها به مقاصد داخلی محدود می گردد. در سال 2018 میلادی فرودگاه میکونوس بیش از یک میلیون مسافر جا به جا نموده است.

مشخصات

  • نوع فرودگاه: همگانی
  • کد یاتا: JMK
  • کد ایکائو: LGMK
  • ارتفاع از سطح دریا: 123 متر
  • فاصله هوایی تا تهران: 2347 کیلومتر معادل 5:30 ساعت (پرواز مستقیم صورت نمی گیرد)

پایانه ها

با اینکه میکونوس فرودگاه کوچکی است؛ اما دارای امکانات مناسبی برای مسافران است. از جمله این امکانات می توان به دستگاه خودپرداز ATM، تبدیل ارز، فروشگاه، رستوران و کافه، تلفن عمومی و دفتر پست، رزور هتل، رزرو ماشین، اتاق نگه داری بچه ها و بخش خدمات ویژه VIP اشاره نمود.

موقعیت جغرافیایی

فرودگاه میکونوس در فاصله 4 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است.

راه های دسترسی

بیشتر هتل های میکونوس به مسافران خود خدمات حمل و نقل نیز ارائه می نمایند. اگر به صورت مستقیم از هتل اتاق رزرو کنید، می توانید به صورت رایگان از فرودگاه به هتل بروید. در غیر این صورت می توان از تاکسی هایی که همیشه مقابل در فرودگاه قرار دارند، استفاده کرد. کرایه تاکسی از فرودگاه به مرکز شهر بین 10 تا 20 یورو است که در صورت داشتن بار اضافه باید کمی بیشتر بپردازید.

در طول فصل های شلوغ یک سرویس اتوبوس عمومی از ترمینال به مرکز شهر وجود دارد. هزینه بلیت این سرویس 2 یورو است و زمان رسیدن به مرکز شهر 10 دقیقه است. اگر بخواهید به بندر نو یا قدیمی بروید، این سرویس به کار شما نمی آید. تعداد تاکسی ها به علت قوانین کشور یونان محدود است. به همین علت ممکن است در فصل های شلوغ تاکسی به ندرت پیدا گردد. سعی کنید همیشه قبل از سفر تاکسی خود را رزرو کنید.

اطلاعات پرواز

در حال حاضر پرواز مستقیم از تهران به میکونوس صورت نمی گیرد.

منبع: کجارو / worldtravelguide.net / en.wikipedia.org / mykonostraveller.com
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1724

به "تور ارزان یونان: فرودگاه میکونوس؛ یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: فرودگاه میکونوس؛ یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید